Van harte gefeliciteerd! Een dochter, dat is prachtig!
Dat lijkt zo als je op dit forum zit enzo. Maar hoe vaak spot je nou eentje in het echt? ![]()
Van harte gefeliciteerd! Een dochter, dat is prachtig!
Dat lijkt zo als je op dit forum zit enzo. Maar hoe vaak spot je nou eentje in het echt? ![]()
je hebt nog geen chrono en al wel een duiker en vlieger, en je lijkt me geen type voor zo`n wufte dresser, dus een klassieke handwinder stopwatch om de weéen te timen kan je wel gebruiken.
En die is er ook in het wit wat aanvult op je collectie
Gefeliciteerd met dit leuke nieuws.
En een horloge vind je vast wel ![]()
Zag er vandaag nog eentje om de pols van een Young Graduate die 1 september gestart is.
Pff, das lang, maar proficiat!
Groot genoeg om geen kleintje te selecteren.
Is ook wat ik denk als ik je collectie zie
Gewoon één kiezen die een tikkeltje groter is.
Ok, klaar voor wat pogingen.
Chrono: Speedmasters passen wel op een grotere pols. De reverse panda is minder courant, maar net boven budget vrees ik.
Navitimer, kan op leer en staal, steeds een comfortabele klassieker
TH Monaco, the bold statement chrono
Mijn all time favorite past ook op grotere polsen volgens de marketing foto’s
Qua dressers kijk ik ook graag even in eigen collectie.
De Omega Tresor, korte lugs, maar toch wrist pressence door grotere diameter.
Komt in veel kleuren, en 3 dial cofiguraties.
De eerder genoemde JLC MUT small second is het tekstboekvoorbeeld van een dresser.
Heb ik zelf in 38.5mm, groot, dus de 40mm versie moet wel passen op een 20cm pols. En goed verkrijgbaar, want niet iedereen zijn pols is groot genoeg.

Vergeet ook niet de Reverso, een polo horloge past perfect met korte mouwen.
Dank voor dit super uitgebreide antwoord. Die Navitimer pakt meteen ![]()
Gelukgewenst met de zwangerschap!
Wat een mooi nieuws en een prachtige gelegenheid om een horloge hier aan te koppelen.
nova vita adventans == Novonaut!
De Novonaut 42 mm. Titanium of Recycled steel.
20 ATM
5 jaar garantie
Space tested columnwheel chronograph en een scoop: vanaf 13 oktober met 70hr gangreserve. (Nu nog 60 uur)
Ik vermoed dat de 43mm de beste optie voor je wordt, maar 46mm ga je ook wel mee wegkomen.
Allereerst, felicitaties voor jouw vrouw en jou!
![]()
Dan, een mooie set al, zie ik. Volgens mij zou een sportieve chrono een heel mooie aanvulling zijn. Ik denk dan aan (auto)sporttimingmerk bij uitstek: TAG Heuer.
De Carrera Glassbox is, volgens mij en vele anderen, toch wel de mooiste chrono van dit moment en is er sinds kort ook in 41mm. Prima geschikt ook voor de wat grotere pols.
Volgens mij een geweldig aandenken, aan een schitterend moment in je leven en sowieso een super mooi en kwalitatief meer dan uitstekend horloge erbij!
Hij is er in drie kleuren.
Case: 41mm diameter x 47.48mm lug-to-lug x 14.17mm thickness – domed sapphire crystal with double anti-reflective coating – sapphire caseback – 100m water resistance
Movement: TAG Heuer calibre TH20-01 – in-house automatic integrated chronograph – column wheel and vertical clutch – bidirectional winding – 28,800vph – 80h power reserve – hours, minutes, small seconds, chronograph hours and minutes (no date)
Ik ben denk ik een beetje een snob, want dit lijkt me veel geld voor een fortis. Ik zal me eens wat meer inlezen over het merk
Lijkt me verstandig.
De kwaliteit en gebruikte materialen zit op een ander niveau dan in de vorige eeuw. Kenissi levert niet aan elk merk haar uurwerken, bijvoorbeeld.
3- weg afdichtingen zoals Omega, Rolex en Breitling gebruiken.
Pushers welke je ook onder water kan gebruiken.
5 jaar garantie ook op waterdichtheid.
Spacetested uurwerken.
Geen massaproductie en family owned.
Dan heb je weer is wat anders om de pols ![]()
Van harte gefeliciteerd met dit goed nieuws voor jullie.
Als het een meisje wordt dan zou ik het budget wat beperken, dat ga je nog hard nodig hebben (uit ervaring!)
Wa denk je van de Breitling Gallet ook nieuw uitgekomen
Mijn beste,
De schoonheid van een nieuw leven is niets anders dan liefde.
En liefde is het leven.
Gefeliciteerd!!
Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Gefeliciteerd! ![]()
Van harte! Kies met je hart, dan is het de juiste keuze. Zolang je ‘m maar draagt tijdens de geboorte van je dochter ![]()