In een parallel universum, grail watch tot 15k: GEEN Rolex, GS, Tudor, Omega...

En de kast is van massief Tantaal. :heart_eyes:

Dat is niet duur zeg. Ik dacht dat dit soort horloges een stuk meer kostte.

Best wel verbazingwekkend dat je een Lange 1 voor die prijs gebruikt kan vinden. Ik dacht dat de nieuwprijs rond de 30k was en dan zo’n devaluatie…

Als je ze belt, krijg je die verzendkosten er gegarandeerd vanaf. Er is op dit soort bedragen altijd wel een paar honderd euro speling, dus ook je ticket en lunch past er bij voor die prijs :wink:

Laat me voorop stellen dat ik te weinig van het horloge af weet om te kunnen oordelen of dit inderdaad een goede deal is. Er zit bijvoorbeeld geen box bij, wat ik vreemd vind bij zo’n horloge en waardoor ik deze ook niet zou kopen.

Maar er zijn veel mooie horloges die goed op te pikken zijn op de tweedehands markt. Bij gangbare Glashutte, IWC en Jaeger modellen (die modellen ken ik goed genoeg) zie je ook regelmatig goede prijzen tweedehands.

9 likes

Geen moeren maar busjes, als in het bovenste vakje.

5 likes

Zit op 34K… Wel een briljant mooi horloge!!!

is die zo duur? :joy:

1 like

als het per se op mot dan deez

zo niet, dan één van deze drie

3 likes

Ik vind een AP niet te versmaden. Met name de duik modellen zonder chrono!

Is dit zo’n dure dan? Ik ben niet zo’n seiko expert maar wat is bij deze de reden voor zijn prijskaartje? (vind hem wel heel vet)

Ja, een van de duurste vintage Seiko’s zeker 5k+ voor een mooie tegenwoordig (en reken voor een exemplaar als van het plaatje nog maar een stukje meer). Zoals je kan zien niet zomaar een duiker maar uit de “professional” lijn. Destijds een high end duiker dus met oa ook een 36.000 bph hi-beat uurwerk. Vintage duiker = duur. Zeker als het dan een mooi en high end model als dit is.

3 likes

Zoiets vermoedde ik wel, bedankt voor de uitleg!

1 like

Euhrm… niet te opzichtig?
Polished centerlinks, azuurblauwe wijzerplaat, glimmende witgouden fluted bezel, merk waarvan ieder petje weet dat het duur is…

Wellicht ook leuk in combinatie met een niet te opzichtige auto

En een niet te opzichtige wederhelft

1 like

hmm, heel mooi! zat er stiekem ook al eens naar te kijken…

:grin:

witgouden bezel ? Dit hele horloge is van platina. Alle Rolexen met deze kleur wijzerplaat zijn van platina, tenminste, dat heb ik me bij S&C laten vertellen.
Ik heb hem gepast, erg zwaar maar wel erg mooi.
Wel iets boven het budget van 15k :joy:

1 like

Vooral dat ja :joy::joy::joy:

1 like

Waar je naar kijkt is een mod, een 118206 plaat in een 18239. Er zijn geen fluted bezel platina Day-Dates.

2 likes