Het verhaal strookt in mijn optiek ook niet. Als je een Tesla rijdt, draag je een Apple Watch. Bij een Day-Date hoort op zijn minst een benzine slurpend vehikel.
Dat heb je goed verwoord
Vind er zelf weinig aan en vooral onzinnig duur.
Maar juist om die reden koop ik ze.
Lekker pronken en paraderen met dat glimmende dure spul op het terras of tijdens een vergadering.
Gewoon, omdat het kan.
Kijk mij eens, precies Das duur spul ja…
Ach, snap dat je dat niet kan kopen… Trouwens, volgende week haal ik er weer eentje bij. Heb nieuwe schoenen en geen enkel duur klokkie dat ik nu heb past daar goed bij…sja, moet je anders.
Dat is het einde van alle plezier. Rationeel zijn met betrekking tot horloges is het begin van een depressie…
En dan mensen die met een schuin oog steeds kijken naar je horloge, maar niks durven zeggen, dat toch?
Lekker is dat he
Toevallig!
Vandaag heb ik een rondje gedaan over de wallen (Amsterdam). Ik heb veel moois gezien, en ook dat waar ik een beetje naar uitkeek…Veel dames in het echt mogen aanschouwen die je normaal alleen op het net ziet.(dus vaak op de meest prachtige manier gefotografeerd )
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een illusie armer ben geworden. Ze zien er live daadwerkelijk prachtig uit, maar er was geen enkele dame bij dat mij die “wauw” factor gaf, of het gevoel van: “die wil ik hebben…” Ik ging op den duur steeds rationeler naar de dames kijken. Maw… wat vraag/verlang ik van een dame? En ben ik dan bereid om zo’n prijs ervoor te betalen?
Wat maakt het gevoel van zoveel te willen besteden voor een dame? De luxe, charme, naam, uitstraling, kwaliteit of de emotie?
En laat ik voorop stellen dat ik iedereen zijn hobby/beleving gun! Maar ik ben gewoon benieuwd.
Die postorderbruid zag er in de catalogus ook een stuk beter uit. Na 30 dagen proef teruggestuurd.
Ook een goed punt!
Even mezelf herhalen voor @Bwatched:
“Op de pols, in combinatie met een mouw is nog steeds heel anders”
Ik denk dat ik er ook achter ben gekomen wat ik vooral niet wil.
We kijken rustig verder!
Maar heb er ook een om je pols gehad? Dat geeft vaak een veel beter idee.
Zeker!
Maar passen in de stickers is toch heel anders…
Nee, geen om de pols gehad. Ik had ook niet de intentie om er een aan te schaffen. Of ik had iets echt mooi moeten zien. Een horloge moet bij mij echt ineens pakken.
Wat is het soms toch eenvoudig.
Iets met mannen en simpel
Misschien zijn horloges dan geen passende hobby voor je. Zoek iets anders om je geld aan uit te geven: hifi, fietsen, weet ik veel, drank en vrouwen.
Waarom zou ik in een sterrenrestaurant gaan eten als ik ook bij de all you can eat me kapot kan eten voor weinig.
Zelfde idee.
Nee, nee, ja, ja, ja
Scandinavische inrichting = IKEA 🫣
Ps. Wel al erg gelachen om dit topic door alle bijdragen van de leden 🫶.
Lekker bezig @Schoen