In het kielzog van Rolex stijgen ook andere merken enorm in prijs.

" Run van verzamelaars op oude Rolex-horloges straalt ook af op andere Zwitserse tophorloges: prijzen schieten omhoog. "

In dit artikel gaat het grotendeels over de VC Overseas die nu een gewilde object is in vergelijking met een tijdje geleden.

Zijn er volgens jullie andere modellen die ook zo’n ontwikkeling gaan maken? Ik denk een Cartier Santos Medium.

Business Insider: Andere Zwitserse horloges profiteren van run op oude Rolexen.

1 like

Ik denk dat alles waarvan Jasper roept dat het hip is, hip gaat worden. Kijk maar naar de talloze Cartier Pasha’s die hij weet te slijten. Normaal kraait daar gaan haan naar.

12 likes

En die zijn niet eens echt mooi🤔

3 likes

Populistisch en inhoudelijk niets zeggend artikel.

11 likes

Gelukkig heeft hij niks op met Omega. :v:

2 likes

Totdat hij er geld mee kan verdienen.

4 likes

Laat Jasper maar schuiven…….

Ja, Grand Seiko voorop.

Zit wel een heel groot zwart gat in het artikel, geen enkele logisch verloop van dit:

heeft Rolex ook enkele betaalbare modellen van onder de 10.000 dollar.

Maar die prijzen zijn ook afhankelijk van de beschikbaarheid, want meestal overtreft de vraag het aanbod. Door die schaarste klimmen de prijzen tot niveaus die verzamelaars zich niet kunnen veroorloven.

Naar dit:

Tian zegt tegen Insider dat hij vlak voor het begin van de coronapandemie een Overseas te koop zag liggen bij zijn lokale Vacheron-dealer voor 22.000 dollar. “Maar nu liggen de marktprijzen op 36.000 tot 37.000 dollar

Ik kan geen Rolex betalen dus koop een VC voor 37k :drooling_face:

4 likes

Ik heb m even verplaats en de topictitel aangepast.

Immers het gaat niet uitsluitend over rolex.

:v:

Met name de prijs ontwikkeling van andere horloges en/of merken.

3 likes

Die zijn ronduit lelijk.

5 likes

Ik wens hem alle succes maar een Pasha is echt niet mijn ding.

1 like

Ja daar Pash ik ook voor.

19 likes

:joy:

1 like

Ik dacht ik breng het subtiel, maar dit mag ook🙂

2 likes

Ik help het je hopen. Maar als ik zie hoe moeizaam de Grand Seikos op dit forum verkocht raken ben ik daar nog niet zo zeker van.

1 like

Heb je de Rolexjes hier in het blauwe gedeelte toevalllig in de gaten gehouden? Die worden allemaal minimaal 3x omhoog gegooid. Zijn ook geen hardlopers meer volgens mij.

Kijk eens voor de grap naar naar het verkochte gedeelte!

1 like

haha exact :laughing:

1 like

Niet voor die prijzen nee :wink:

2 likes

Of vreselijke lowballers hier🙈

2 likes

Zie er trouwens meer Seiko in staan dan Rolex😜

1 like