In hoeverre zit er rek in de horlogemarkt?

Hoe heet dit topic nou?

T kan vriezen en t kan dooien

Ik moet eerst nog even de dood van The King verwerken… Nobody told me. :cry:

1 like

1977… lang proces?

Geen zin om alles terug te lezen, maar denk niet dat de markt dood is. De “mode” veranderd zo nu en dan maar komt ook altijd weer terug. Het ene jaar zal het een iets meer in trek zijn dan het ander.

Nou ja, letterlijk, niemand heeft mij ooit verteld dat-ie dood is. Kan me ook de journaal-uitzending niet meer herinneren, was evengoed zelf al 9. :slightly_smiling_face: Sorry voor hopeloos off-topic…

OK, iemand zit hier te zieken met de titel en deze keer ben ik het niet. :neutral_face:
TS ook niet, die kan dat nog niet.

De “horlogemarkt” is ook veel breder dan de maker van die video “behandeld”. Dus om nou de hele markt te dood of niet dood te verklaren…

Iemand is weer eens bezig met de topictitel (heel irritant!) :upside_down_face:

2 likes

Waarom verandert mensen deze titel? Wie kunnen dat overigens?

Iedereen met TL3, maar tegenwoordig kan je niet meer zien wie het gedaan heeft. Enkel topicstarter.

Dit zou wat mij betreft ongedaan moeten worden…

Als je genoeg dure horloges hebt gekocht dan kun je dat nee gekkigheid kun je als je een bepaald trustlevel hebt.

deze is fantastisch :ok_hand:t4::ok_hand:t4: houden zo :laughing:

snel voor ie weer weg is.

Goeie foto zo ernaast :sunglasses:

Geintje is leuk, maar dit slaat inderdaad nergens meer op. :rage:

1 like

Waarschijnlijk krijgt iemand binnenkort een ban. Kunnen nu alleen niet zien wie :thinking:

Het zal toch niet… Nee, die is met pensioen… …toch…? :face_with_raised_eyebrow::smirk:

1 like

Wanneer het weer economische crisis is, zal er meer aanbod komen van mensen die hun precious watches in cash om willen zetten. Prijzen dalen, handelaren zijn spekkoper (of ze ook spekverkoper zijn op dat moment valt te bezien).
En trekt het tij weer aan…hup.
Is niet de vraag of prijzen gaan dalen, maar wanneer. Crisis is van alle tijden.
Zomaar wat gedachten.

4 likes

Schrok me de ziekte toen ik de titel las. Gelukkig niets aan de hand maar dit is smakeloos hoor :-1:

Misschien kan @Jur hier wat aan doen?

tja je had er bij moeten zijn.

Als je nu kijkt staat het inderdaad wel een beetje euh…vreemd ja .

Ik hoop het. Ik blijf maar af van het topics wijzigen ivm risico op een ban.

1 like