In plaats van die tweede auto.... Ressence content

Ik denk ik doe even een RobertGerardje. Ressence heeft de Type 1 Squared uitgebracht, en ik vind 'm smullen: 41mm, 11mm dik en een kast die er uit ziet alsof een PAM sex heeft gehad met een cushion case, maar dan wel knapper.

Oh. 14.000 Euro, geloof ik. :slight_smile:

https://ressencewatches.com/watches/type-1-2

Doe mij maar een blauwe.

32 likes

Dit merk maakt interessante horloges. Alleen de prijs voelt voor mij uit verhouding.

1 like

Gelukkig verschillen smaken, ik vind dit echt 10x niks :slight_smile:

1 like

Indeed…wel gaaf en zeker apart te noemen. Maaruh wat is die zwengel aan de achterzijde? Het is toch geen Ford uit de 20s…:slight_smile:
Edit : blijkbaar precies dat :blush:

1 like

Dat is nou juist het coole er aan. Of één van de coole dingen.

3 likes

Ik vind 'm prachtig, en volgens mij erg indrukwekkend aan de pols.

Ik krijg altijd modern-day regulateur lust van Ressence. Ik wil een regulateur. :v:️:v::sob::blush:

Niet my cup of tea, maar de werking is wel heel bijzonder. En wel gaaf dat ze qua kast en band wel klassieke design elementen gebruiken, anders zou het weer zo’n spaceship worden.

1 like

Lijkt me niet echt een bandenswapper

1 like

Gast! Ik had al een paar NATO’s klaarliggen voor de NA!

3 likes

Heel mooi. Krijg er altijd een beetje het ouderwetse Alfa Romeo dashboard gevoel bij.

Hopelijk ga je RobertGerard’s rol wat vaker invullen…

2 likes

Gaaf die uitklapbare halve ring, kun je hem neerzetten of aan een ketting om je nek hangen!

1 like

Een soort bankiersversie van Flavor Flav. :joy:

5 likes

Het heeft wel wat - lekker anders :wink:

2 likes

Wat een schitterende manier van tijd aanduiding. Zeer ingenieus. Altijd veranderede positie van elementen.

Maar onderhoud gevoelig lijkt me…

2 likes

Wow, wat een fraaie -afwijkende- klok. Zou mij ook wel passen. Nu eerst even de auto van mijn partner verkopen.

3 likes

…doe je partner ook meteen weg…dan ben je er nog veel sneller :joy:

2 likes

Moet je wel eerst de oude band eraf halen. Die krijg je er daarna vast ook niet meer netjes op.

Is een flessenopener!

2 likes

:joy: