In plaats van die tweede auto.... Ressence content

volgens armbanuhren katalog: € 18.000

Prachtig, kan mijn auto er helaas bijna 3x van kopen.

Dan moet jij wel in het wrak van de weg rondrijden.

Hoezo? Er zijn prima auto’s te vinden voor dat geld. Dit zijn dan oudere auto’s. Dat hoeven niet meteen wrakken te zijn. Niet iedereen heeft een hoge levensstandaard…

1 like

ik begrijp hier uit: 3 x 18.000 = 54.000 euri

dat is wat anders dan : van dat bedrag kan ik 3 auto 's kopen…

Ik begrijp 14.000 / 3 = 4.666,66

1 like

Pffff. Voor 14K scoor ik onder andere hele ritsen 208’en, DS3’s, Audi A1, maar ook Opel Astra’s, Meganes, Clio’s, Capturs.en een Volvo V60 Plug in Hybrid met 60K op de teller, allemaal van na 2012.

Er zijn veel mensen van lotje getikt als ze een tweede auto van 14K vinden getuigen van een lage levensstandaard of het over het wrak van de weg hebben. Yup, @Gobert, I’m looking at you.

In Oeganda heeft 71% van alle woonruimte een lemen vloer.

PS: Ik ben nog steeds RobertGerard aan het kanaliseren. In zijn afwezigheid. Gaat goed toch?

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

3 likes

Eh,

is exact hetzelfde als

:slight_smile:

Wie gaat er vlaggen, trouwens? Het moet wel even compleet.

2 likes

Nou vooruit, vervul ik die rol wel weer…:stuck_out_tongue_winking_eye:

stel dat een auto een horloge kon kopen: kan zijn auto 3 Ressence’s kopen: is ie toch echt 54K nodig…

De impliciete “ik”… OK… die had ik er contextueel even bij gedacht. :slight_smile:

Eh, ik las dat zijn auto zo’n 5k was. Daar kan je prima auto voor halen dat nog niet als wrak bestempeld hoeft te worden?

1 like

Voor dat geld kan je best nog wel veel auto kopen…

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mercedes-benz/m1188775346-mercedes-benz-clk-klasse-coupe-430-v8-amg-elegance.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=15

2 likes

Zo heb ik hem ook geïnterpreteerd. 14.000 / 3.

@Fate_Amenable_To_Change

Dus geen 14/K. Da’s andere koek.

Excuses voor alle onduidelijkheid. Het betreft een Citroën c1 uit 2011. Dus 14k delen door 3.

1 like

Geen excuses nodig hoor, het was kristalhelder.

1 like

Acceleratie (0-100): 64,0 s

laat maar…

1 like

:smile:

Neem aan dat het 0-100 km/u 6,4 sec moet zijn.

2 likes

En ik maar denken dat je het met je “Dat moet een wrak zijn” over de 14.000 in de titel sprak.

Deze hele thread hangt van aannames, slecht lezen en frivole antwoorden aan elkaar.

Het is weer ouderwets gezellig. :slight_smile:

2 likes

We zijn niet allemaal professorrandus cumlaude ing.dr. :smile: