Waarbij wrak ietwat gechargeerd is, uiteraard.
Hier staat ook een Fiat 500 op het terrein.
Geweldig , ik vind hem zeer lekker , blauw aub!
Wrakken van auto’s … tja hier een Ghiejoendai Atos , kost een knoop en onderhoud voor een appel en een ei.
Een Audi van pakweg 15K rijd heerlijk natuurlijk , maar een grote beurt en setje banden , daar koop je een leuk horloge voor
en DAAR gaat het om
Ik begrijp niet eens hoe laat het is volgens dat ding, laat staan dat ik er 14.000 euro voor neertel.
Het is gewoon een regulateurtje, niet meer of minder.
Als ik doekoe had zou ik het doen. De blauwe, ik blijf het roepen.
Ik vind ze echt fantastisch.
Check hoe de dial werkt.
Dit is toch briljant!
Nee, op het moment dat je een Hodinkee limited uit brengt ben je mij inderdaad kwijt.
Die Hodinkee editie stamt uit april 2017 .
Maar goed, $22.500,- voor een aangepaste ETA 2824 is misschien ook wel wat prijzig. Aan de andere kant, 't blijft een mooi horloge .
Helemaal eens! Echt geniaal bedacht. Wel te duur natuurlijk.
Even een oud topic nieuw leven in blazen. Ik ben al jaren grote fan van Ressence, maar had er nog nooit eentje kunnen passen. Gek eigenlijk, vermits het merk in Antwerpen gevestigd is en ik ook . Gisteren bij Tom aka BowlOfSalmon op de koffie geweest die een Type1 Squared te leen had voor een review op zijn YouTube kanaal.
Hoewel mijn voorkeur momenteel naar de vernieuwde Type1 met blauwe dial gaat, was het een hele ervaring om deze te kunnen passen. Met zijn 42mm paste hij heel erg mooi rond mijn pols. Enorm licht om te dragen en zomers met de witte wijzerplaat. Jammer dat ik deze budgetten momenteel niet ter beschikking heb om aan horloges te geven, want Ressence staat wel heel erg hoog op mijn Grail-lijstje.
Bekijk zeker ook de review van BowlOfSalmon op YouTube
Mooi horloge en de zalmbowl weet altijd mooie plaatjes te schieten!
Tom heeft de gave om iets altijd mooi op beeld te krijgen
Prachtig. Ik moet zeggen, als ik ergens “revolutionair” of “innovatief” zie gaat mijn scepsis-meter meteen naar diep oranje, maar dit is wel de naakte waarheid.
Die squared met witte dial is top. De prijs even niet meegenomen is de grootte wellicht te veel voor mij, jammer genoeg - 42mm op een 165mm pols, sja. Als ze een versie in 38mm maken en ik erf een fortuin van een verre grootnonkel dan zet ik me wel meteen op de wachtlijst.
Benieuwd hoe @Fate_Amenable_To_Change er intussen over denkt als topicstarter, 5+ jaar en een collectie-purge gebaseerd op diameter later.
Voor ressence maak ik nog steeds graag een uitzondering.
Mijn pols is net iets groter dan 165mm. Ik heb niets boven de 39mm in mijn collectie, maar deze voelde erg juist aan.
In het echt valt deze kleiner
daar ging mijn bier
Nah
Blijft idd helemaal top, de prijs helaas ook