Betere bezel en lume wel, beter uurwerk alleen vergeleken met de modellen die nog een ETA 2824 hadden, maar ik vind de wijzerplaat van de nieuwe Hydroconquest wel een beetje saai vergeleken met het vorige model.
De stalen band die gemonteerd is op de seastar 1000 met zwarte of witte wijzerplaat past 1 op 1. En die is best fraai de band van de seastar heeft een breedte van 21mm en dat is best ongebruikelijk dus uitwisselen met andere merken of types zal niet zo handig gaan als met 20 of 22mm. Desalniettemin echt een mooie klok. Heb m ook omgehad en die rubberen band staat m echt wel mooi enige aan de horloge vind ik enigszins de ‘lompe’ wijzers
Edit; die band kost los 145 euro, wellicht dat je iets kan regelen met de dealer
Zelf heb ik een Aquis, welke ik van harte kan aanbevelen. Met 700eu, als budget, wordt het lastig maar als je hem echt wil is doorsparen misschien een optie.
De Tissot vind ik qua specs en op de foto’s erg mooi voor het geld. Ik heb hem nog niet in een etalge aangetroffen om hem aan te voelen.