Heb jij weer…
Bij mij is dat toch anders. Een (lederen)band van 130 vind ik vrij veel, terwijl ik schoenen van rond de 400 best acceptabel vind.
Eens. Ik heb een horlogedoos van 6 stuks. Daar blijft het bij.
(De G-Shock is stevig genoeg om ernaast te liggen… )
Gewoon een advertorial lijkt mij ism Bijenkorf.
Kom ook eigenlijk nooit meer op Motor-forum.
Het ZAC/CUP/ONK deel waar ik het meest actief was, is ook een beetje doodgebloed geloof ik.
Als je maar niet met die zwaarden ging krabbelen?
Dit! Ik heb onlangs een racefiets aangeschaft van bijna 8k en dat was normaal. Toen ik over m’n tweede hobby begon in de winkel verklaarde ze me voor gek. Grappig hoe sommige daar dan over denken.
8k! Daar heb je ook een mooie Rolex voor
Nee maar alle gekheid op een stokje, ik snij met keukenmessen van 500 euro ps en ik heb een zakmes van 300… ik noem deze bedragen maar niet meer aangezien iedereen mij voor gek verklaart…
Nee voor jeuk heb ik andere instrumenten…
Inderdaad, HF is in zijn geheel wel bergafwaarts aan t gaan. Her en der nog wat aardige FB-groepen.
Maar wat Mozaïek zegt iedereen zijn eigen bubbel. Iedereen zijn eigen ding… Mijn vrouw geeft graag veel geld uit aan kook-gerei; snap ik niks van
dat er vervolgens heerlijke gerechten uit de keuken komen is dan wel weer een leuke bijkomstigheid…
Zo’n vrouwmens met scherpe nagels
Ik heb laatst een horlogeband gekocht die duurder is dan mijn schoenen. Vond ik ook wel bijzonder.
Ik heb ook twee zakmesjes van ruim 500 per stuk. Niemand snapt dat. Maar een horloge van een paar duizend meer of minder kijkt men hier ook niet echt van op…
Goh. Dit is een horlogeforum.
Onder de normale mens wordt dit wel als bijzonder gezien. maar niet zo bijzonder als 500 ekkies aan een mesje
Same here, alleen snapt men de aanschaf van mijn messen destijds wel, zijn namelijk samuraizwaarden (respectievelijk 17de en 19de eeuw).
paar maandjes geleden zou ik 100% naar dit artikel luisteren. Gemiddelde klasgenoot heeft ook een tommy horloge of een onbekend merk van Alixpress. Dan ben ik opeens erg dankbaar dat ik door dit forum nu wel beter weet
Ohhhhhhh kind ik krijg gewoon rode koontjes van herkenning. Wat een prachtig tafereel met die lekkere knullen. Volgens mij heb ik het vervolg van die scène nog ergens op dvd staan
Ik ben met m’n zonnebril van 500 een keer aangesproken met de vraag of ik een celebrity was . Ik leek volgens diegene op een hiphop artiest. Half Hollywood had die bril
Ik vind mezelf geen kenner, heb alleen wel kunnen inzien dat een Armani horloge “met een batterijtje”, voor €450,- belachelijk is.
En vanaf dat moment begint de ellende… 70k voor een Nautilus!? Had ik de poen, ging ik het doen…
Hf is eigenlijk dus een grote AA meeting fijn dat jullie er zijn jongens!