Inbraak bij Pieter Jacobs in ‘s-Hertogenbosch

Weer een inbraak bij een juwelier… :face_with_symbols_over_mouth::rage:

Ditmaal bij Pieter Jacobs in Den Bosch die o.a. een aardige vitrine vol mooie en exclusieve (vintage) horloges heeft…of had. Ik was vandaag bij een andere juwelier in dezelfde stad en die wees me op deze gebeurtenis. Volgens hem ‘was de hele winkel leeggehaald’. Dat lijkt meer dan in onderstaand bericht maar wie de winkel kent; die is niet veel groter dan twee of drie vitrines…

Jammer weer dit…

Toch een fijne avond allemaal!

https://www.ad.nl/den-bosch/sieraden-gestolen-bij-juwelier-pieter-jacobs-in-den-bosch-bestelauto-achtergebleven~ad8e8c9c/

3 likes

Bah, hopelijk worden de daders snel gepakt.

2 likes

Zo triest voor zo’n zaak en hun mensen.

Keertje lopen kwijlen voor de vitrine; mooi spul👍🏻

1 like

Taakstraf !

7 likes

Te triest voor woorden…hele fijne zaak waar je goed zaken kunt doen, hopelijk komen ze er snel weer bovenop.

2 likes

Bij Pieter goed zaken doen, wat een smeerlappen :rage:

1 like

Zag het vanmorgen al…iemand kwam bij mij aan dat er daar was ingebroken. Zonde. Sympathieke vent.

3 likes

In de afgelopen weken een aantal keer geweest omdat ik een kado (vintage ring) zocht voor mijn vrouw (die morgen jarig is). Het ging op het laatst tussen een die ik bij Pieter had gezien en een die ik bij een ander had gezien, eveneens in Den Bosch. Het werd die laatste en achteraf maar goed ook; waarschijnlijk was die andere nu weggeweest…

Lijkt me echt verschrikkelijk als dit je (zaak) overkomt :slightly_frowning_face:

3 likes

Zeker verschrikkelijk. Met hard werken probeer je je dromen waar te maken en die klaplopers maken daar er een einde aan. Ze komen hun slag slaan en weg zijn ze. Echt verschrikkelijk, ik heb er geen woorden meer voor pfffff :rage:

2 likes

Twee keer fijn zaken gedaan bij Jacobs. Vreselijk dat ze dit aangedaan wordt; doet me denken aan die inbraak met Kerst vorig jaar bij Burger.

Ik wens ze alle sterkte en hoop dat ze goed verzekerd zijn.

2 likes

Je kunt je niet tot den eeuwigheid blijven verzekeren, dit kost al je als ondernemer en liefhebber van horloges geld maar vooral een hoop leed.

1 like

Zag de foto’s voorbij komen. Ze hebben de boel goed gesloopt.
Sterkte voor de betrokkenen.

1 like

Goedemiddag,

bedankt voor jullie reacties, het heeft inderdaad een hele impact op onze zaak.

Ik wil wel even doorgeven dat er bijna alleen maar sieraden zijn gestolen, de horloges zijn bespaard gebleven.

MvG,

Pieter Jacobs Juwelier

34 likes

Sterkte met de afhandeling :+1:

1 like

Hoi Pieter, gelukkig maar zeg. Sterkte met de hele afwikkeling (dat zal een heel circus zijn ook nog eens). Jeroen

1 like

Ook van mij sterkte gewenst met de afhandeling! Dat soort dingen zijn afschuwelijk om mee te maken; vooral ook inderdaad de geestelijke impact die achterblijft vaak lang nadat het al is gebeurd.

1 like

Pieter,

Dank voor de update en sterkte met de afwikkeling! Het is je gegund.

Willem-Jan

Kom er bovenop. Ik gun het jullie.

Ik heb het kopen van een horloge bij jullie als zeer bijzonder ervaren, en zal aan anderen die een mooi horloge willen kopen, jullie ook aanbevelen.

1 like

Veel sterkte!