Ditmaal bij Pieter Jacobs in Den Bosch die o.a. een aardige vitrine vol mooie en exclusieve (vintage) horloges heeft…of had. Ik was vandaag bij een andere juwelier in dezelfde stad en die wees me op deze gebeurtenis. Volgens hem ‘was de hele winkel leeggehaald’. Dat lijkt meer dan in onderstaand bericht maar wie de winkel kent; die is niet veel groter dan twee of drie vitrines…
In de afgelopen weken een aantal keer geweest omdat ik een kado (vintage ring) zocht voor mijn vrouw (die morgen jarig is). Het ging op het laatst tussen een die ik bij Pieter had gezien en een die ik bij een ander had gezien, eveneens in Den Bosch. Het werd die laatste en achteraf maar goed ook; waarschijnlijk was die andere nu weggeweest…
Lijkt me echt verschrikkelijk als dit je (zaak) overkomt
Zeker verschrikkelijk. Met hard werken probeer je je dromen waar te maken en die klaplopers maken daar er een einde aan. Ze komen hun slag slaan en weg zijn ze. Echt verschrikkelijk, ik heb er geen woorden meer voor pfffff
Ook van mij sterkte gewenst met de afhandeling! Dat soort dingen zijn afschuwelijk om mee te maken; vooral ook inderdaad de geestelijke impact die achterblijft vaak lang nadat het al is gebeurd.