Inbraak gehad, alles weg !

Beste HF’ers,

In de nacht van maandag op dinsdag is er helaas bij ons ingebroken terwijl we lagen te slapen.

Via het keukenraam zijn ze binnen geweest en hebben ze alles snel van waarde meegenomen.
Naast laptop, ipad, ereader etc, helaas ook de 2 horloge dozen van mij en mijn vrouw.
Er waren 2 andere inbraken in de buurt, dus het is waarsch. niet zo dat het op ons is gemunt mbt horloges.
Ze hebben gewoon een goede buit dit keer bij ons.

De belangrijkste horloges van waarde die er in zaten waren

Breitling colt superquartz met blauw rubberen breitling band
Breitling Skyracer
Tag Heuer aquaracer
Frederique constant slim moonphase
Seiko sarb033 , 035 en 017
Hamilton khaki field mechanical
Victorinox maverick dames en heren model
En nog meer…

Ik zal een paar oudere foto’s van de collectie uploaden, mochten jullie iets aangeboden krijgen wat niet in de haak lijkt dan hoor ik het graag.
Ik begreep wel van de politie dat de kans heel klein is dat je er iets van gaat terug vinden.

Uiteindelijk zijn het maar spullen, het is wel raar dat ik nu geen horloge heb om te dragen vandaag :frowning:
Hele collectie is weg, dus ik zal opnieuw moeten beginnen. Mijn gevoel zegt nu ook dat ik ze niet eens meer terug wil nu een inbreker ze in ze handen heeft gehad.
Maargoed ik houd jullie op de hoogte!

Groet,

Jurgen

22 likes

Verschrikkelijk!

Balen zeg! Veel sterkte toegewenst en ik hop dat ze ze pakken maar de kans is inderdaad meestal klein. Ik zal in ieder geval mijn ogen open houden.

Lijkt me echt vreselijk. Sterkte!

Fak… Wat een losers. Blijf toch van andermans gerief af zeg. Jezus.

4 likes

Balen zeg, hopelijk geen spullen met emotionele waarde die gestolen zijn.

Ik krijg altijd een beetje last van plaatsvervangende woede bij dit soort berichten. Veel sterkte kerel, ik hoop dat je via de verzekering nog wat euro’s kan regelen zodat je wat moois kan terugkopen.

4 likes

Ai ai ai, balen zeg.:sob:

Schoften zijn het.
Maar jouw horloges liggen beneden?
Ik moet zeggen dat ik wat dat betreft wel anders denk, de mijne vind je niet 1,2,3. De dozen wel, maar daar heb je weinig/niks aan…

Succes met de verzekering & de wederopbouw van de collectie.

1 like

Gadverdamme wat een kansloze figuren… Ik hoop dat je je verzameling snel weer kunt opbouwen. Of dat je op de een of andere manier toch de klokjes weer terug vind. Ik had je graag iets willen geven om te starten maar heb er zelf niet echt veel.

1 like

Damn klote. Sterkte.

Sterkte, loop al te balen van een krasje op t saffier van mijn nieuwe Tudor. Binnen de horlogewereld maar relatief als je dit leest, en binnen het echte leven al helemaal peanuts! Hang on!

Gore schoften. Hopelijk voel je je weer snel thuis in je eigen huis en ik duim ervoor dat je e.e.a. terugvindt.

Allemachtig. Klote zeg.

Lullig voor je. Ik hoop dat je daar qua verzekeringswerk in ieder geval goed uit komt. :+1:

De horloges lagen naast je op de slaapkamer, uit nieuwsgierigheid? Of waren ze in een andere ruimte?

We hadden het weekend het hele huis opgeruimd omdat de makelaar kwam kijken voor een waardebepaling.

die horlogedozen had ik normaal in de kast staan en had ik nu in een andere kast beneden in het kookeiland gezet.

tja ik denk de hele tijd had ik maar… had ik maar…

aan de andere kant zijn ze niet boven geweest (wat we denken) en alleen beneden geweest.

1 like

Dat denk ik ook. Inbrekers zijn bang te worden overlopen door de bewoners dus blijven nagenoeg altijd beneden. De grootste nachtmerrie van mensen is te worden geconfronteerd met een inbreker, dat is ironisch genoeg ook de nachtmerrie van de meeste inbrekers.

5 likes

Ai, pure pech dus.

Verkopen dat huis, het gevoel dat ze beneden zijn geweest… bah!

De grootste nachtmerrie van iedere horlogegek… veel sterkte, hoop dat ze gevonden worden!

Vreselijk. Bij ons ooit een poging tot inbraak gehad. Gelukkig alles goed beveiligd. De buren waren helaas minder fortuinlijk.

Dat er van die debielen in je huis zijn geweest en aan je spullen hebben gezeten… Hoop voor jullie dat alles netjes geregeld wordt via de verzekering of dat deze persoon of personen opgepakt worden als ze de spullen proberen te slijten.
Wellicht marktplaats in de gaten houden…

Sterkte

Godver wat een naar verhaal weer, ik leef met je mee! Sterkte!