Inbraak gehad, alles weg !

Oh man wat vreselijk. Zoals je zegt het zijn maar spullen, maar neemt niet weg dat het een mooie collectie was en het ergste zal zijn het nare gevoel van indringers in je eigen veilige huis. Ik wens je zeer veel sterkte toe en zal uiteraard een oogje openhouden voor de horloges…

:facepunch:

Vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte gewenst.

Vreselijk: sterkte! :worried:

Damn. Dit lijkt mij zo akelig. A) Omdat de horloges weg zijn en je bij sommige modellen gewoon emotionele waarde hebt en mogelijk niet snel terug kan vinden en B) Er is gewoon iemand in je huis geweest terwijl je sliep.

B) Lijkt mij nog het ergste.

Veel sterkte!

1 like

Ergste lijkt me nog dat ze überhaupt binnen zijn geweest. Sterkte :+1:

Man wat erg… :cry:

Vooral veel sterkte!

Dat dus.

Mijn partner slaapt altijd met een Japans keukenmes van 27cm lengte onder haar helft van het bed, dus in haar geval kan dat ook zeer terecht zijn. :slight_smile:

Maar da’s botte, pure pecht inderdaad.

Ach, eenmaal een inbraak gehad is de kans vrij klein dat ze het weer gaan doen. Da’s net als een bom-krater: Uitstekende schuilplaats, vaak slaan ze niet op dezelfde plek in.

Er is niemand gewond geraakt, ik zie dit als een soort dure kwajongensstreek, dus er zou toch niet te veel trauma moeten zijn?

Althans, ik hoop dat @jurgen0411 daar zo in staat.

1 like

Hier was laatst een item over in het journaal volgens mij… :thinking:

1 like

Jij bent echt de grip op de werkelijkheid volledig kwijt. Ik wil je nog wel eens horen als ze in jouw keuken hebben gestaan.

17 likes

Allereerst sterkte met de ellende en het werk wat je er mee hebt: aangifte doen, verkering dn emotie.
Waar ik nu erg benieuwd naar ben is; nu je aangifte gedaan hebt en de serienummers bekend zijn als gestolen deze ook als zodanig terug te vinden zijn op ‘stopheling.nl

Ja het is nog dubbel, het waren gelegenheids inbrekers… waarsch. jonge gasten die samen dit doen.
Politie zei dat de pro inbrekers echt naar de vijstaande huizen gaat en meer onderzoek doen.
ze hebben in de buurt ge-aast op mogelijkheden.
helaas vonden ze ons keukenraam intereesant.

we hebben het helemaal dichtgebouwd nu met:

anti inbraakstrips nu oo kop alle ramen
extra slot in het kozijn
sensor lamp boven de voordeur

hopelijk slaan ze ons nu de volgende x over.

ik ben wel bang dat ze over 2 maanden weer komen vanwege de buit

3 likes

Blij dat het goed gaat met jullie. Het is ons ook een keer overkomen en het is een heel raar gevoel te weten dat er iemand in je huis is geweest terwijl je lag te slapen. We hebben wat extra veiligheidsmaatregelen genomen en onze nachtrust was er niet minder om. Het is ook nooit meer gebeurd. En gelukkig kan al het materiële kan vervangen worden. Sterkte!

1 like

met de politie hebben we geen serie nummers etc doorgegeven… politie was een uur na het moment supreme aanwezig voor de aangifte.
de schade expert gaat wel nog komen en ik zal kijken om de serienummers ergens te melden en als gestolen op te geven.

2 likes

Of een paar junks op zoek naar geld voor hun volgende high. Gooi alles wat aangebroken is in de koelkast maar weg. Pakken sap, melk, yoghurt. Wie weet waar die goorlingen met hun mond voor gezeten hebben.

4 likes

Zoals gisteren gezegd, sterkte @jurgen0411.

Klote zeg, veel sterkte ermee. Kan hier altijd zo boos om worden. Laat dat k…volk met hun tengels van andermans spullen afblijven.:face_with_symbols_over_mouth:

Jezus Jurgen!!! Dat is mooi balen zeg!

Wat ongelooflijk klote!

Bah, vervelend zeg. Sterkte!

Die jongens zijn hoogstens een paar minuten binnen geweest. Op van de zenuwen etc. Ik denk niet dat die last krijgen van nachtelijke vreetbuien en daarna netjes alles weer in de koelkast zetten, wetende dat ze niet alleen zijn.

Dit is natuurlijk wel het geval als ze weten dat ze alleen zijn. Wat ze dan allemaal uithalen!

1 like

Ik werk niet zoals jij, blijkbaar. Het zou mij niet interesseren als mij niets overkomen was. Die keuken kan er niets aan doen dat er boefjes bestaan.

Bovendien: Er moet echt veel, veel meer water door zee voor ze mij uit m’n huis jagen, godnondeju. Dan moeten ze de sleutel uit m’n koude, dode vingers trekken.

Iedereen is anders.

Dat wist ik niet, dat ze dezelfde huizen toch weer aandoen. Dat item van @RDK was interessant, al weet ik niet of ze met zekerheid kunnen zeggen dat het dezelfde inbrekers zijn.

Het zou ook kunnen zijn dat je in een inbraakgevoelige buurt woont in een object wat door meerdere lieden als interessant wordt gezien.

Hoe dan ook hoop ik voor je van niet. Vergeet ook geen bewegingssensor met grutte lamp aan de achterkant. :thinking:

Sterkte, hoe je er verder ook mee omgaat.