Inbraak gehad, alles weg !

Gadverdamme, wat naar, sterkte met de afwikkeling!

Verschrikkelijk :face_with_symbols_over_mouth:
Veel sterkte gewenst!

Toch een like voor de support, uiteraard niet omdat je spullen weg zijn.
Balen en sterkte, gelukkig zijn jullie ongedeerd!

1 like

Kloten zeg!
Veel sterkte

Wij hebben ook 'n insluiper gehad. Ik kan me er ook niet druk over maken, maar als de makelaar toch al kwam…

Precies dit. Rotgevoel in de onderbuik krijg ik ervan.
Sterkte.

1 like

GvD man heftig zeg!

Sterkte met de afhandeling.
Mocht ik iets voorbij zien komen stel ik je op de hoogte.

Jeetje wat een nare toestand. Ik hoop dat je verzekerd was. Als dat zo is probeer van alle horloges de juiste waarde en liefst aankoopbewijzen te vinden.als je dat overlegt naar je kostbaarheden verzekering dan is de kans groot dat je beter wordt gecompenseerd. Een klein voordeel van een totale diefstal (heb het zelf ook een ‘mee mogen maken’) is dat je opnieuw een nieuwe collectie kan aanleggen… succes!

Als je voldoende verzekerd bent. En dat is bij de meesten toch niet het geval…

Stertke TS met de afwikkeling. Anderhalf jaar geleden ook meegemaakt, wij zaten echter in Marokko. En volgens de politie was de kans groot dat hun NL broeders hier het huis hebben leeggehaald :joy:

4 likes

En terecht!

Mijn hemel wat een losers, blijf met je poten van andermans spullen af.
Sterkte en wees blij dat ze niet boven zijn geweest, je weet maar nooit wat ze gedaan zouden hebben als je wakker zou zijn geworden.

1 like

Bij dieven een pinkie afhakken kan geen kwaad.

3 likes

Iets meer dan een pinkie lijkt me beter.

1 like

Wat vreselijk en ontzettend k^#$¥%t!
Sterkte!!

Mocht je gratis mijn techno marine willen hebben dan kun je mij een pb sturen. Zodat je toch weer een horloge hebt.

49 likes

Ik denk dat we er wel uit komen. Punt is dat de straffen niet zwaar genoeg zijn.

1 like

Sterkte!

Pfoe, dat is mooi K*&^%$T. Heel veel sterke…!

Een ander punt is dat zwaarder straffen vaak niet helpt. Daar wordt veelal vanuit het rechtvaardigheidsgevoel in de samenleving voor gekozen, niet zozeer omdat het curatief zou werken. Eén voordeel: wie in het gevang zit kan niet inbreken.

Hooguit uitbreken.

5 likes

Chips zeg, da’s balen Jurgen. Heb dit zelf ook meegemaakt, ook alle horloges weg. Naast het vervelende gevoel dat ze in je huis zijn geweest al het gedoe er om heen om geld van de verzekering te krijgen. Weet niet hoe het bij jou zal gaan; vergeten deed ik het niet maar het slijt wel met de loop van de tijd.

Het kan geen kwaad de collectie van usedproducts en consorten in de gaten te houden de komende tijd. Bij zo’n zaak doken wat van mijn spullen op destijds. Je weet nooit…

Sterkte voor jou en je vrouw/gezin. Hou je taai!

Veelal wordt er helemaal niet gestraft. In onze buurt is een groep van ongeveer 40 jongens tussen de 12 en de 18 actief. Ze sturen de jongeren naar binnen, want als die gepakt worden, dan worden ze berecht als minderjarigen. En de ouders hebben dan nog zeggenschap of ze die straf ook daadwerkelijk opgelegd krijgen. Helaas hebben die ouders niet dezelfde normen en waarden, en blijven die jongens ongestraft verder gaan…

Overigens is er nog een andere groep inbrekers hier actief, maar die rijden gewoon een vrachtwagen voor en laden alles in als je niet thuis bent. Dan denken de buren gewoon dat je gaat verhuizen en het hen niet hebt verteld :rofl:

3 likes