Inbraak gehad, alles weg !

Er zijn verhalen bekend waarbij de buren rustig een handje hebben geholpen met inladen. Omdat de ‘verhuizers’ ze vertelden dat de bewoners in verband met familie omstandigheden elders waren. :joy:

1 like

Balen!! Sterkte!!

Hier raak je 'm volledig (denk ik) Ide. Helaas denken velen in “wij” en “jullie” waardoor ze het denken te kunnen flikken.

Ouders zonder normen en waarden kunnen hun kinderen niet goed opvoeden. En zo gaat het verder. Men gaat snel schuilen onder gelul als “het systeem is tegen ons”, want dat is makkelijk.

Helaas gaat dit op korte termijn niet opgelost worden. Vrees dat het alleen maar erger gaat worden.

1 like

Erg vervelend. Sterkte!

Gadv Jurgen wat een ellende alleen al het feit al dat ze binnen zijn geweest. Sterkte

Pootjes afhakken bij dit soort kansloze losers!

Héél vervelend Jurgen. Ik wens jullie veel sterkte, vooral met het terugvinden van je gevoel van veiligheid.

1 like

Kennelijk kun je wel in de cel worden aangehouden, ik moet dan altijd een beetje gniffelen.

1 like

Heel erg om mee te maken…sterkte!

Hopelijk kunnen ze dat trieste tuig snel opdoeken.

Wat klote zeg. Succes met de afhandeling.

balen man.

*Koevoet naast bed en alarm er maar toch weer op

Kloten! Sterkte!

super lief!!! maar dat hoeft echt niet. ik hoop snel compensatie te krijgen en dan koop ik gewoon even 1 mooi horloge en dan zien we wel verder.
Er gaat sowieso een Nest doorbell komen, zodat ik ad voorkant ook extra ogen heb.
heb wel een camera ad achterkant… maar dat was voor nu niet relevant.

Wat een narigheid, sterkte en maak er nog het beste van :four_leaf_clover:

Waardeloos, ik leef met jullie mee. Zo naar, het idee dat dat door je huis loopt en aan je spullen zit.
Sterkte!

Dat is gewoon kl*te. Sterkte met de administratieve rompslomp, maar vooral met de schrik te boven komen.

Man man man, wat verschrikkelijk kl#te voor je. Sterkte

Oh, wat klote. Sterkte met de afhandeling!

Bah! Enorm balen zeg! Sterkte!

Vreselijk, ik wens je heel veel sterkte. Nog los van de economische waarde is het verschrikkelijk om zoiets mee te maken!

Dan zou je toch eens dit boek moeten lezen:
“De maker; handel en wandel van een vrije jongen”
:door Piet Balledux

Je kunt je niet voorstellen hoe die mensen werken.

Het ‘mooiste’ verhaal daarin is wel de verhandeling over de diefstal van een postzegelverzameling.

2 likes