Inbraak gehad, alles weg !

sterkte,en succes met de afhandeling

Mooi klote, sterkte man. Ik ga de beveiliging ook maar eens opnieuw doornemen. Nu is mijn horlogecollectie niet de moeite waard, maar er zijn wel andere spullen die ik liever zelf houd.

De nachtmerrie van iedere horlogeverzamelaar denk ik zo.
Sterkte de komende tijd en succes met de opbouw van een nieuwe verzameling.

Dit is toch wel de nachtmerrie van iedereen, niet alleen dat ze met je horloges gaan lopen, maar gewoon het idee dat ze binnen waren zonder dat je er iets van gemerkt hebt… brr

Veel sterkte!!!

KAK! STERKTE! :rage:

Wat een ellende. Sterkte in ieder geval.

Bah. Bah. Honderd keer bah. Heel veel sterkte, dit hoop je nooit mee te moeten maken.
Hoop op een goede afwikkeling via de verzekering.

Sterkte man, kunnen ze via je je devices op HF komen en je berichten lezen, dan zou ik asap je account password laten wijzigen of je devices locken op afstand…

3 likes

K*&^%$ natuurlijk, maar je staat er wel goed in met de opmerking: het zijn maar spullen. Moet er niet aan denken als er Japanse vleesmessen aan te pas komen…

Utter bastards!

Klote Jurgen, behalve de klokjes ook het feit dat er vreemden in je huis rondneuzen.
Inderdaad allemaal een oogje open houden wat betreft het aanbod hier en daar.

Houd je taai!

Dat is zwaar klote !! Hopelijk ben je goed verzekerd !

Ik zal het netjes zeggen, dit is helemaal niet fijn…sterkte en misschien zie je er nog een paar terug (ongeacht of je ze dan nog wil hebben).

Wat een nachtmerrie.
Sterkte!!

Damn wat balen!

Dat is op z’n zachtst gezegd goed k*t. Heel veel sterkte met de afhandeling en de verwerking er van.

Sterkte met alles gewenst. Uit ervaring met mijn klanten, weet ik dat een inbraak een behoorlijke impact heeft.

Een inbreker, grijpt alles wat hij pakken kan, soms ook spullen met een lage waarde, maar met een grote emotionele waarde. Ook al krijg je een vergoeding van de verzekering, hetzelfde item krijg je nooit weer terug.

Echt zwaar “K”!
Heb het zelf ook meegemaakt maar toen waren we niet thuis. Dat maakte voor mij precies een wereld van verschil. Maar de kinderen zijn als eerste bij de inbraak uitgekomen en die hebben er nog veel over moeten praten om het te verwerken.

In ieder geval heel succes met de verdere afhandeling!

Heel veel sterkte. Misselijkmakend

Daar zeg je zo wat. Bijna een reden om hier “weg te gaan”… want ik log eigenlijk nooit uit. En als ik dat al doe, komt mijn computer wel met suggesties.

Manman wat een wereld.

1 like

Dit is erg, sterkte en ik hoop voor jullie dat het teruggevonden wordt!