Inbraak gehad, alles weg !

Balen :pensive:
Sterkte met de afhandeling.

Wat super k#t voor jullie!!! Sterkte ermee!

Waardeloos! Ik hoop dat je er nog wat van terug gaat krijgen, sterkte met de afwikkeling!!

password is gewijzigd. ook mijn google account heb ik aangepast. ipad is op afstand gelocked.

1 like

Verschrikkelijk, wat een tuig…

Hoi Jurgen,

Wat waardeloos voor jullie! Ik heb het ook een paar keer in mijn leven mee gemaakt en vond- buiten de diefstal van de spullen- het ergste dat vreemden in mijn huis, mijn leven, waren binnen gedrongen. Dat feit voelde het meest kloten voor mij.

Ik wens je veel sterkte toe en die spullen zijn gelukkig vervangbaar! :slightly_smiling_face:

3 likes

Sterkte, ken het gevoel.
Een aantal jaren geleden zelf ook meegemaakt.
Inderdaad het gevoel wat hier meerdere beschrijven dat ze in jou territorium zijn geweest.
Moet slijten heeft zijn tijd nodig.
Succes.

1 like

Kloten man. Succes met alles verder

Ach wat beroerd, veel sterkte!

Wat een naar bericht! Sterkte!

Sterkte ! Hoop dat je er met de verzekering nog een beetje goed uitspringt… Hopelijk worden die gasten snel gepakt…

Mijn beste,

Mán mán mán, wat een miserie!!
Verschrikkelijk!!
Sterte voor jou en je vrouw, met de verwerking en de verdere afhandeling / verzekering!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

De gedachte alleen al dat al die mooie horloges zijn gestolen doet me al pijn, en ze zijn niet eens van mij…

Sterkte!

WTF :hushed: …balen man! Veel sterkte Jurgen :expressionless:

Ik heb al genoeg tips gezien maar heb je ook rolluiken? Geeft mij een veiliger gevoel i.i.g en ik heb een simpel alarmsysteem wat veel herrie maakt…en veel verlichting, inbrekers houden er niet van om in het licht te werken…nogmaals sterkte met deze situatie!

Wat een ellende !
Sterkte met het vervolg !

Bij ons heeft men het ook geprobeerd via de achterdeur. Omdat het zo warm was stond het dakraam van de slaapkamer open. Mijn vrouw hoorde iets, maakt me wakker (gebeurt wel meer en steeds niets te merken).
Ik met veel gevloek en licht nasr beneden, niks te zien. Weer naar boven met nog meer gevloek. :angry:
De dag nadien blijkt dat er een uur na dat ogenblik ingebroken is in een huis verder in de straat. Bij daglicht zien we dan wel duidelijke sporen aan de deur en slot van onze achterdeur. :scream:
Oeps, sorry schat, je had gelijk.:hushed:

Ik moet bluikbaar de juiste toon hebben aangeslagen.

Politie nadien boos op mij omdat ik geen melding gedaan had die nacht. Maar als ik ze elke keer bel als mijn echtgenote iets hoort…

1 like

Heftig… akelige gedachten inderdaad dat ze binnen zijn geweest. Hoop dat ze gepakt worden al zal de kans klein zijn helaas. Sterkte!

Mooi kl.te zeg! Sterkte

Bah, lijkt me verschrikkelijk.
Dat die horloges weg zijn is vervelend maar kan wel vervangen worden. Het feit dat iemand in je huis is geweest terwijl je sliep lijkt me nog het meest erge…

Sterkte!

Zo dat is echt een klote ervaring. Gelukkig heb je de foto’s nog voor de verzekering. Helaas ook al 2x slachtoffer geweest, alleen gelukkig niet toen ik thuis was.