Inbraak gehad, alles weg !

Brrr. Zal wel afhankelijk zijn van waar je woont, maar ik gok dat ik deze niet eens zou mogen plaatsen van de gemeente. Of je moet ze aan de binnenkant doen.

Ironisch genoeg kwam ik gister thuis en ontdekte dat de voordeur open stond. Niemand binnen, niemand thuis. Bleek dat de werkster de deur niet goed dicht had gedaan. Die heeft dus van 13u to 18u open gestaan. Wagenwijd en zichtbaar vanaf de straat. Ik geloof dat wij geluk hebben gehad. Mijn horloges liggen doorgaans in de kluis maar mijn Datejust lag toevallig open en bloot in de boekenkast.

1 like

Niet zo mooi Jurgen. Alleen het idee al dat er vreemden in je huis zijn de boel leeg te halen.
Hoop dat verder goed komt.

Aargh, wat gierig! :face_with_symbols_over_mouth:Ik heb dit ook meegemaakt in 2008. Alles weg waaronder 5 horloges in diverse klassen en 30 paar manchetknopenā€¦dus weet wat je ongeveer doormaakt. Sterkte en succes! Hopelijk grijpen ze die hufter(s)ā€¦

Dat is inderdaad heel naar, weet ik uit eigen ervaringā€¦
Ik herken me ook in je gevoel dat je ze niet eens terug zou willen. Dat had ik ook, behalve dan mijn horloge dat ik voor mijn afstuderen had gekregen.

De verzekering was bij mij overigens heel meewerkend en ik kreeg het hele bedrag terug. Hoop dat dit bij jou ook zo zal gaan.

Sterkte in het terug verkrijgen van je gevoel van veiligheid in je eigen huisā€¦!
Stelletje hufters

Ongelofelijk. Sterkte in ieder geval!

Dat dus! Mijn horloges hebben op zich niet veel waarde maar er zitten er toch wel bij die me zeer dierbaar zijn omdat ik deze heb gekregen of omdat het me met moeite is gelukt deze aan te schaffen (voor een enigszins normale prijs). Lijkt me verschrikkelijk als die gestolen zouden worden.

In ieder geval sterkte Jurgen!

Kansloos weer dit! Ik hoop dat de vieze smaak in de mond snel weggaat en de verzekering niet zuinig zal zijn.

Ik weet niet in wat voor soort buurt je woont, maar bij ons in de straat is veel ā€œgeorganiseerdeā€ sociale controle en ook snachts. Hiermee zijn al meerdere inbraken in de straat verijdeld en de boefjes ingerekend op een heterdaad.

Echter heb ik zelf ook nog een heel lief klein hondje (Amerikaanse Stafford) die naar je lacht als je bij mā€™n achter- of voordeur staat en hij kent je nietā€¦ De soort glimlach van: oeh yes, doe mij een plezier en kom binnen :grimacing:.

Sterkte voor jou en jouw wederhelft

Klote zeg in een keer alles weg waar je lang over hebt gedaan om in handen te krijgen. Afknallen dat tuig.

Als ik een tip mag geven de meeste inbraken worden gepleegd door personen uit je eigen buurt. Hun afzetmarkt ligt vaak in het zelfde gebied. Dus hou de pandjeshuizen en marktplaats goed in de gaten de komende tijd.

Zelf een vraag wegzetten op marktplaats kan ook wel eens werken wie weet bieden ze de gestolen horloges zo maar bij je aan.

Sterkte

Heftig Jurgen. Sterkte!

Wat erg! Heel veel sterkteā€¦
Hopelijk pakken ze die eikels snel en komen je collectie en je overige spullen nog terug.

Dit is best wel een goede. Over een week een gezocht advertentie maken voor een zwarte Breitling Skyracer.

Sterkte, ik zou er ook slecht van slapen.

Jeeeezzzā€¦
Hopelijk is er weinig tot geen emotionele schade en ben je verzekerd voor de materiƫle schade.

Als je een onterechte vergoeding van de verzekeraar ontvangt of vragen hierover pb mij dan maar even. Dan help ik je daarbij (ik heb een assurantiekantoor).

13 likes

Let je op @anon50762135EV? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ide weet dat al sinds ik mn eerste Seiko van m overnam :wink:

2 likes

Haha bijna iedereen hier is vroeg of laat klant van Ide. :wink:

3 likes

Wat vreselijk zeg.

Ruk. Dat ze binnen zijn geweest is ook nog een emotionele schade. Ik hoop dat je de komende tijd goed kan slapen.

Bar & Boos! Verschrikkelijk.
Ik wens jou en je huisgenote(n) alle sterkte toe bij het verwerken van de negatieve gevoelens. Laat die gevoelens toe! Ga ze niet wegredeneren. Schrijf er ook hier over; we proberen zo goed mogelijk te luisteren.

En laat je ons t.z.t. weten of de verzekering je goed heeft geholpen, al of niet met hulp van @Tommyvee ?

1 like

Mooi waardeloos zon buurtdiefstal. Sterkte en hoop dat jij en je partner je snel weer veilig voelen thuis voor dit soort grappenmakers