Inbraak gehad, alles weg !

Dit is zo waardeloos! Kapot rammen dat krapuul!

Akelige ervaring, sterkte…

Als je de serienummers hebt kan je dit aanvullen op je aangifte bij de politie. Die worden in het politiesysteem opgenomen.

Ik heb nog een witte Baby-G liggen, die ik wil doneren, mocht je vrouw interesse hebben. Laat maar weten.

6 likes

Misselijk makend. Dat men door je huis loopt te struinen terwijl je boven ligt te slapen.
Ik moet er niet aan denken.

Klote, te hopen dat ze gepakt worden en je nog iets van je spullen terug krijgt. Succes!

Ik ben een brave burger zonder geld of waardevolle rommel dus ik heb geen verzekering nodig. :joy:

2 likes

Verschrikkelijk erg man, sterkte.
Hopelijk worden die vuile schoften snel opgepakt!

Wat ontzettend naar!

Ik moet het afkloppen maar ben effectief nog niet aan de beurt geweest. Wel al insluipers achter mijn huis voorbij de (hoge) poort betrapt. Afgelopen zondag nog antiklimbeveiliging geplaatst.

Ik hoop dat je er goed uitkomt, psychisch en financieel.

Moge dat lage gespuis het rambam krijgen. En nog veel en veel erger.

2 likes

Ik leef enorm met je mee (is bij mij ook een aantal weken geleden gebeurt) ik hoop dat je niet te veel last hebt van de inbraak en jullie je nog steeds veilig voelen in je eigen huis!
Sterkte komende periode!

Veel sterkte, ik zou er zelf ook helemaal ziek van zijn. Wellicht dat we MP een beetje in de gaten kunnen houden met z’n allen, mocht daar iets opduiken. Verder lijkt de kans heel klein dat de daders gepakt worden en dat je dan nog iets van je spullen terugziet. Minkukels zijn het.

Precies. Overal de doodstraf op!!1
Dan is er nooit meer criminaliteit.

proest

Hulde!
Een toevoeging: een persoon in het gevang kost de maatschappij nog veel meer dan de schade die de verzekeraar van het slachtoffer van een inbraak moet uitkeren. Dus… als je kunt kiezen welke rekening je op je bordje krijgt dan lijkt het mij eenvoudig.

Haha, dat is natuurlijk dikke vette kul. :smiley:

2 likes

Thnx!
Vind het best spannend om weer te gaan slapen. Afgelopen nacht ook om 3 uur wakker. Kon pas weer om 5 uur slapen toen ik mensen met honden zag lopen.
Ik deed altijd stoer maar nu het is gebeurd ben ik gewoon bang als volwassen vent van 34. Ookal weet je dat het snotjongens zijn

5 likes

:disappointed_relieved: Kan me die angst goed voorstellen. Sterkte met alles de komende tijd.

Sterkte !

Ik heb ook in jouw situatie gezeten 3 inbraak pogingen in twee weken.
Bedreigingen aan de deur en over de telefoon.
Zet angst om in actie: Maak een plan samen met je gezin.
Beveiligingsplan eerst dan actie-plan voor als het zo ver komt.
Je zal niet direct goed slapen, maar de angst gaat wel weg.

6 likes

Ik snap dat heel goed! Sterkte
Het komt goed…:facepunch:t2:

Hier zou iedereen van slecht slapen, klote zeg, sterkte!!!

Man, man… Geen woorden voor… Toch wel… Klootvolk…
Sterkte

Jezus wat heftig! Spullen zijn ‘slechts’ spullen, maar dat onveilige gevoel is killing!
Sterkte en hoop dat ze die klerelijers pakken!

Zelfs zonder horloge toch? :grin::joy:

1 like