Inbraak gehad, alles weg !

Damn klote. Sterkte.

Sterkte, loop al te balen van een krasje op t saffier van mijn nieuwe Tudor. Binnen de horlogewereld maar relatief als je dit leest, en binnen het echte leven al helemaal peanuts! Hang on!

Gore schoften. Hopelijk voel je je weer snel thuis in je eigen huis en ik duim ervoor dat je e.e.a. terugvindt.

Allemachtig. Klote zeg.

Lullig voor je. Ik hoop dat je daar qua verzekeringswerk in ieder geval goed uit komt. :+1:

De horloges lagen naast je op de slaapkamer, uit nieuwsgierigheid? Of waren ze in een andere ruimte?

We hadden het weekend het hele huis opgeruimd omdat de makelaar kwam kijken voor een waardebepaling.

die horlogedozen had ik normaal in de kast staan en had ik nu in een andere kast beneden in het kookeiland gezet.

tja ik denk de hele tijd had ik maar… had ik maar…

aan de andere kant zijn ze niet boven geweest (wat we denken) en alleen beneden geweest.

1 like

Dat denk ik ook. Inbrekers zijn bang te worden overlopen door de bewoners dus blijven nagenoeg altijd beneden. De grootste nachtmerrie van mensen is te worden geconfronteerd met een inbreker, dat is ironisch genoeg ook de nachtmerrie van de meeste inbrekers.

5 likes

Ai, pure pech dus.

Verkopen dat huis, het gevoel dat ze beneden zijn geweest… bah!

De grootste nachtmerrie van iedere horlogegek… veel sterkte, hoop dat ze gevonden worden!

Vreselijk. Bij ons ooit een poging tot inbraak gehad. Gelukkig alles goed beveiligd. De buren waren helaas minder fortuinlijk.

Dat er van die debielen in je huis zijn geweest en aan je spullen hebben gezeten… Hoop voor jullie dat alles netjes geregeld wordt via de verzekering of dat deze persoon of personen opgepakt worden als ze de spullen proberen te slijten.
Wellicht marktplaats in de gaten houden…

Sterkte

Godver wat een naar verhaal weer, ik leef met je mee! Sterkte!

Oh man wat vreselijk. Zoals je zegt het zijn maar spullen, maar neemt niet weg dat het een mooie collectie was en het ergste zal zijn het nare gevoel van indringers in je eigen veilige huis. Ik wens je zeer veel sterkte toe en zal uiteraard een oogje openhouden voor de horloges…

:facepunch:

Vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte gewenst.

Vreselijk: sterkte! :worried:

Damn. Dit lijkt mij zo akelig. A) Omdat de horloges weg zijn en je bij sommige modellen gewoon emotionele waarde hebt en mogelijk niet snel terug kan vinden en B) Er is gewoon iemand in je huis geweest terwijl je sliep.

B) Lijkt mij nog het ergste.

Veel sterkte!

1 like

Ergste lijkt me nog dat ze überhaupt binnen zijn geweest. Sterkte :+1:

Man wat erg… :cry:

Vooral veel sterkte!

Dat dus.

Mijn partner slaapt altijd met een Japans keukenmes van 27cm lengte onder haar helft van het bed, dus in haar geval kan dat ook zeer terecht zijn. :slight_smile:

Maar da’s botte, pure pecht inderdaad.

Ach, eenmaal een inbraak gehad is de kans vrij klein dat ze het weer gaan doen. Da’s net als een bom-krater: Uitstekende schuilplaats, vaak slaan ze niet op dezelfde plek in.

Er is niemand gewond geraakt, ik zie dit als een soort dure kwajongensstreek, dus er zou toch niet te veel trauma moeten zijn?

Althans, ik hoop dat @jurgen0411 daar zo in staat.

1 like

Hier was laatst een item over in het journaal volgens mij… :thinking:

1 like

Jij bent echt de grip op de werkelijkheid volledig kwijt. Ik wil je nog wel eens horen als ze in jouw keuken hebben gestaan.

17 likes