Inbraak gehad, alles weg !

ze hebben een schroevemdraaier tussen het kozijn gezet en het keukenraam open gebroken, dit door de knippen omhoog te wippen.

niks gehoord!!

De betere inbreker heeft een Wi-Fi verstoorder bij zich die voor een paar tientjes te bestellen zijn op ALI.

Ik wil je niet uit je droom helpen, maar het gaat echt om je hang- en sluitwerk.

4 likes

Oei. Dat is dan niet echt een inbraakproof keukenraam. Ik mag hopen dat je dat hebt vervangen.

En als je camera een vaste lijnverbinding heeft?

1 like

dat is nu in orde gemaakt :smiley:

er zit nu het beste op wat ik kon krijgen.

als ze nu naar binnen willen zijn ze echt wel ff bezig… niet dat het onmogelijk is maar nu moeten ze echt gaan hakken en breken daar er flinke pinnen in het kozijn gaan

yes nu is het fort knox

1 like

sowieso waren het geen pro’s, de politie had kort erna een groepje van 20 jarige marokaantjes opgepakt welke al vaker in deze buurt inbreken. echter gaan ze gewoon verder zodra ze weer vrrij zijn.

Dat is niet via Wi-Fi, maar via kabel. Heb ik ook en dat is niet te verstoren.

1 like

Volgens mij zijn heggenscharen ook wel

1 like

Hoe zijn ze bij je horloges gekomen? Waar stond de doos?

Om deze reden heb ik geen doos, maar een watch roll die ik in elke kier kan duwen.

2 likes

Een camera plaats je tegen de gevel en de kabel gaat direct je muur in, die zie je niet van buitenaf.

Maar alles kan kapot, natuurlijk. Je kan ook een muts opzetten :upside_down_face:

Zoals ik al zei:

1 like

Eens. Als amateurs zonder dat je het hoort je keukenraam kunnen openwippen dan is dat niet best natuurlijk.

1 like

Mensen slapen diep in de nacht. Je komt niet zo maar uit je remslaap.

2 likes

Jij hebt zeker geen kinderen?

1 like

Want?

Ik heb al 6 jaar niet meer diep geslapen

4 likes

Ik ken het.
En toch is het zo, uiteraard bij de 1 erger dan bij de andere.

Gadverdamme Han.

4 likes

Gadverdamme Han!

8 likes

Jullie wonen samen :thinking:

8 likes