Dat is waar. Echter, vooral bij reisverzekeringen worden, volgens de verzekeringsmaatschappijen, veel gefraudeerd, en ik zie geen reden dat niet te geloven. Een groter probleem is dat mensen hun polisvoorwaarden niet (kunnen) lezen.
Er wordt inderdaad veel gefraudeerd, heb het aantal fraudepogingen t.o.v. claims weleens geanalyseerd (voor een klant) en laat ik het eens leuk brengen: er zijn meer fraudeurs dan homoseksuelen in die groep
Nu zijn er een aantal verzekeraars die periodes hebben gehad waarin ze bekend stonden als “makkelijk”, waar dan gretig gebruik van werd gemaakt, dat kan dit cijfer ook beïnvloeden.
Echter kan je er aan de andere kant ook wel op rekenen dat de gemiddelde verzekeraar ondanks dat feit nog steeds fors aan je verdient. Verzekeraars, banken, kredietverstrekkers en curatoren: Als ze niet binnen de kortste keren failliet zijn, wordt er redelijk tot veel geharkt
PS: Vergeet ik bijna het allerbelangrijkste. TS: Heel belabberd. Mocht ik één van de genoemde klokken tegenkomen, dan zal ik sowieso even meer info opvragen. Je weet maar nooit.
Hallo allemaal,
We zijn inmiddels een jaar verder bijna… gelukkig nooit meer teruggekomen (hangen nu camera’s, inbraakstrips, verlichting etc).
Wellicht dat men 1 van onderstaande horloges ooit is tegengekomen, vooral de sarbs (niet interresant voor dieven wel voor HF’ers.)
hier nog wat foto’s wat was ontvreemd.
wellicht dat men iets opvalt wat ooit is aangeboden de laatste 11 maanden.
niet geschoten is altijd mis
Zelf heb ik, helaas, ook een inbraak meegemaakt dus ik weet wat voor ellende het is. Dit gun je niemand toe, dat die kl**tzakken van je hardgewerkte spullen af blijven.
EDIT: Ik zie nu pas dat dit topic een jaar oud is; Goed dat je de inbraakbeveiliging hebt aangescherpt en hopelijk overkom je dit niet meer.
Verschrikkelijk, wat erg voor jullie.
Sterkte de aankomende tijd.
klopt,
het is meer dat er misschien iemand een sarb035,33,017 is aangeboden zonder doosje en met een ander bandje. op de sarb33 zat een leren bandje en op de alpinist een ander bandje.
de frederique constant van mijn vrouw hoop ik ooit nog terug te vinden.
de breitling colt en skyracer natuurlijk ook! is ook raar als die worden aangeboden zonder papieren of doos.
Ik denk het niet. Zo’n technomarine gun je niemand. Sterkte Jurk!!
Goed dat je hier nog een keer de aandacht voor vraagt! Het zou mooi zijn als er alsnog iets opduikt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de afwikkeling is gegaan. Ben je er een beetje goed uitgekomen? Ik hoef natuurlijk geen detail te weten hoor. Maar ben bijv. wel benieuwd hoe een verzekeringsmaatschappij omgaat met horloges die je 2ehands hebt gekocht, waardoor je geen bonnetjes kan overleggen?
de expert die langskwam heeft gewoon de waardes aangenomen zoals ik aangaf.
des al niettemin was ik onderverzekerd omdat er maar tot 5k werd vergoed.
het ging allemaal erg soepel en positief!
Goed om te horen. Heb je nog aanvullende veiligheidsmaatregelen genomen? Of was er geen kruid gewassen tegen hoe ze binnen kwamen? Misschien heb je er eerder iets over gezegd maar 300 posts terug scrollen was mij net iets te gortig.
Haha… shit. Busted. Is alles weg, probeer ik je ook nog van die techno rommel in je maag te splitsen. . The horror.
Spijtig dat er niets teruggevonden is a.d.h.v. de laptop/ipad tracering e.d. Enkele weken geleden hebben ze bij mijn grootmoeder ingebroken: alle juwelen, goud & horloges weg. Ipad, laptop e.d. lagen gewoon op tafel en dat hebben ze gewoon laten liggen.
Ook hier zelfde verhaal -> onderverzekerd en van de politie te horen gekregen dat de kans klein is dat we ooit iets zullen terugzien. Grote domper was dat er ook enkele erfstukken weg zijn die al generaties in de familie waren .
Veel succes in ieder geval, ik hoop dat je een jaar later alsnog iets kan terugvinden!
Wat een ellende. Ik spreek uit ervaring. Wij hebben hier vorig jaar 's nacht ook bezoek gehad terwijl we lagen te slapen. Als je toch zo’n gast zou overlopen! Half kapot slaan en 500 meter verder in de bosjes leggen. Mijn tip: let de komende tijd goed op je meisje. Die van mij heeft er een hele tijd mee gezeten, durfde niet meer alleen thuis te zijn enzo. Sterkte Jurgen!
ja wij lagen ook te slapen !!
politie doet helemaal niks… ze hadden 2 weken later 3 gaten op heterdaad betrapt in de buurt. maar een huiszoeking ging niet gebeuren.
mijn vrouw heeft er echt 0 last van gelukkig… ik ben degene die bij elk geluidje de camera checkt in bed, thank god voor wifi camera’s
Dan waren het stevige professionals. Inbreken maakt normaal gesproken wel wat geluid zou je zeggen. Gekraak van een deur/kozijn, glasgerinkel. Zeker als je het betere hang- en sluitwerk hebt komen ze meestal niet binnen zonder een bak herrie te maken.
Als dit maar geen obsessie voor je gaat worden. Ik ken het gevoel en je kan er niets mee. Angst en enorm kwaad…
He @jurgen0411
welke wifi camera heb jij?? werkt die in het donker???
als je hebt graag merk/type of een linkje.
Laatst bij ons namelijk hele tuin leeggehaald, alle gereedschap en dergelijke weg, zelfs de flessen whisky uit de hut weg, dat vond ik nog het ergste
oh jeetje!
ik heb alles van Nest
zowel de camera deurbel, binnencamera en outdoor camera.
dit werkt perfect!! je kan ook je philips he erop aansluiten dat bij beweging binnen lampen aangaan.