Inbraak gehad, alles weg !

Kleine update:
Begin deze week zijn er 3 inbrekers van 20,21 en 22 jaar op heterdaad betrapt in IJsselstein.
Grote kans dat het om dezelfde gasten gaat.
Hopelijk komt er een huiszoeking gezien het grote aantal inbraken in de buurt!!

Kans is minimaal maar hopelijk komt er wellicht wat terug in de toekomst.

24 likes

We duimen mee !!!

Positief blijven denken, ben vrij zeker dat ze niet de intelligentste types zijn die rondlopen… Hopelijk komen ze terug bij jou terecht.

Ik heb al eens heel erg onplezierig moeten zijn om een verzekeringsmaatschappij terug te laten keren tot de werkelijkheid.

Het zal geen kwade opzicht hunnerzijds geweest zijn, uiteraard. Eerder een onfortuinlijk misverstand.

1 like

Een verzekeringsmaatschappij is er om premie te innen :innocent:

Mijn moeder heeft een nogal onaangename ramp meegemaakt met talloze doden. Menig overlevende die ze kende bleek opeens de duurste foto camera’s te hebben gehad, dure sieraden, en nog duurdere kleding, helaas in vlammen opgegaan. Het zijn de klanten van verzekeringsmaatschappijen die de grote dieven zijn, vaak.

2 likes

En vaak geen kleintjes ook.
Bijvoorbeeld woningbouwverenigingen.
Claimen miljoenen voor verzakking bij bouwwerzaamheden
en doen er vervolgens niks aan, nog geen barst wordt er opnieuw
gevoegd.
Kassa!!
Vooral bij de hoge jongens en meisjes want die krijgen allemaal
een premie bij het behalen van bepaalde financiële targets :wink:

Dat is niet aan jou om dat voor een ander te bepalen :wink:

1 like

Dammm, jurgen. Wel echt k nieuws. De update stemt weer hoop, laten we hopen dat drie inbrekers ze nog thuis hebben liggen. Het is wel een worst nightmare.

Raar verhaal. Klinkt nogal dunnetjes. Zijn er cijfers van? Hoeveel procent van de klanten pleegt fraude? Mijn moeder was ook betrokken bij een ramp met veel doden, en daar waren met name veel arme donders tijdelijk dakloos.

Eigenlijk zouden verzekeraars non profit organisaties moeten zijn, een soort nutsbedrijf. Het verbod op winstuitkering bij zorgclubs moest gewoon algemeen worden.

Een zekere controle op de eerlijkheid van een claim was beter te verkroppen op die manier.

On topic: ik hoop dat de topic starter gewoon netjes behandeld gaat worden. :thinking::roll_eyes:

5 likes

Met het risico dat ik nu een soort zonnetje in huis doe. Als ze zo druk zijn met inbreken hebben ze hopelijk te weinig tijd gehad om de horloges te verkopen.

1 like

I hope so!!!

1 like

Van die drie lijk ik nog het meeste op Martine Bijl.

Klopt, dat is aan de wetgever en daarna aan de politie (bij schietsportbeoefenaars).

Ach ja, de knapste :heart:️:kissing_heart:

1 like

Geen raar verhaal. Misschien in jouw breintje. Cijfers heb ik niet meer na al die tijd. De eerste berichten zeiden dat iedereen omgekomen was. Wakker gemaakt worden met het bericht datje moeder dood is, vergeet je niet snel. En ik herinner de trotse verhalen van de fraudeurs heel goed.

f93eefc4a8081229215ba4a850ab03ac8ecce869aa95e3f1fc8ef39128eef472

1 like

Poeh. Allemachtig. Da’s heftig.

2 likes

Dat is precies wat er dunnetjes klinkt. En anecdote van een kleine groep mensen in een grijs verleden zegt niets over de hoeveelheid verzekeringsfraude bij een hele bevolking in de tegenwoordige tijd.

Dat die ramp erg was heb ik nooit betwijfeld.