Inbraak

Helaas, slecht nieuws. Vanavond is er bij mij ingebroken, en het grootste deel van mijn horloge collectie mee genomen.

Ik hou het kort, maar hierbij vast een lijstje (serials komen later). Voor foto’s, zie mijn handtekening.

Seiko SRG001 op zwart leren originele band
Tissot Le Locle, romeinse cijfers, zwarte dial
Christopher Ward C5 Goud, op bruine Hirsch band
Azimuth Back in Time HF Limited 20/35

Mocht je ze spotten, informeer mij a.u.b. via pb of mail.

Maarten

Ik zal mijn ogen open houden. Sterkte!:frowning:

Echt ongelofelijk!!!

Heb het er net nog over met een mede forumlid dat het steeds erger wordt… hebben ze enkel horloges meegenomen of ook andere zaken??

Vind het echt balen voor je!

Zal m’n ogen openhouden,
Wat onwijs K*T
Sterkte!

Horloges, een laptop, netbook, en wat cash.

maardein Schreef:

Horloges, een laptop, netbook, en wat cash.

Echt balen, hoop dat je verder niet te veel schade hebt en goed bent verzekerd!

Het idee dat anderen in je huis zijn geweest,… bah!

Owww man, wat een nachtmerrie… niet eens alleen die spullen, maar het feit dat ze in je huis hebben lopen schuimen… bah!

Komt nog wat bij na wat verder uitpluizen: een aantal zilveren 10/5 euro munten, mijn gisteren gewonnen hamilton tas (had net vandaag besloten die maar in gebruik te gaan nemen…), en de sleutels van twee auto’s. Wordt dus twee maal een nieuwe set sloten, geen idee nog of de verzekering dat dekt (is een duur grapje namelijk).

Politie komt morgen voor uitgebreid sporen onderzoek. Daarna kan ik de doosjes van mijn klokken weer aanraken, en dus de nummers opzoeken.

Balen zeg!!! Wel vreemd aangezien ik gisteren al je horloges nog heb gezien. Hebben ze de complete doos meegenomen?

Nee, doos open gebroken. De casio en seiko 5-jes hebben ze laten liggen. Mijn Magrette had ik om.

Eerlijk gezegd twijfel ik een beetje of het toeval is dat gisteren de meeting was (waarvan ook weer foto’s) aangezien vrijwel alleen op mijn kamer flink is huis gehouden. In de rest van het huis zijn wel wat lades open getrokken, maar maar zeer beperkt.

Tjonge, dat is echt balen:(!

Ik heb het zelf nooit meegemaakt, wel mijn auto maar je huis is toch echt wel wat anders, lijkt me. Het idee dat vreemden bij je thuis hebben rondgelopen…bah! Ik wens je heel veel succes toe, zeker ook met de hele administratieve afhandeling, ik zal mijn ogen op de verschillende fora openhouden. Het zou misschien wel helpen als je wat foto’s van de gestolen horloges zou kunnen plaatsen, zeker als ze kenmerkende beschadigingen o.i.d. hebben.

Toch wens ik je nog een fijne zondag toe.

Eric

Wat ongelooflijk balen zeg. Het lijkt er dus op dat het ook nog horlogekenners zijn en misschien zelfs dit forum wel volgen. Foto´s laten zien van dure stukken of van je hele verzameling wordt daarmee wel risicovol. Zou het een optie zijn om het forum alleen toegankelijk te maken met een password?
Sterkte ondertussen. Zelfs al betaalt de verzekering, daarmee krijg je niet alle stukken terug.
Groet Roelof

laten we echt hopen dat dit toeval was, moet er niet aan denken dat hier criminelen meelezen :frowning:

maardein Schreef:

Nee, doos open gebroken. De casio en seiko 5-jes
hebben ze laten liggen. Mijn Magrette had ik om.

Eerlijk gezegd twijfel ik een beetje of het toeval
is dat gisteren de meeting was (waarvan ook weer
foto’s) aangezien vrijwel alleen op mijn kamer
flink is huis gehouden. In de rest van het huis
zijn wel wat lades open getrokken, maar maar zeer
beperkt.

Mijn eerste indruk was hetzelfde:
iemand die op de hoogte was van jullie meeting.
Wel eng eigenlijk,het idee dat er figuren meelezen hier en zo op de hoogte zijn van onze bezittingen.
Laten we hopen dat het toeval is.
Sterkte met de afwikkeling,alleen het feit dat iemand bij je binnen is geweest is nimmer te vergoeden.

gr Ron

balen. sterkte.

Snooker Schreef:

Owww man, wat een nachtmerrie… niet eens alleen
die spullen, maar het feit dat ze in je huis
hebben lopen schuimen… bah!

Bij mijn moeder hadden ze een pilsje uit de ijskast genomen. Dat vond ze nog het allerergste.

Ik wens Maarten sterkte.

Wat een naar verhaal, veel strerkte.

bikerplus Schreef:

maardein Schreef:

Nee, doos open gebroken. De casio en seiko
5-jes
hebben ze laten liggen. Mijn Magrette had ik
om.

Eerlijk gezegd twijfel ik een beetje of het
toeval
is dat gisteren de meeting was (waarvan ook
weer
foto’s) aangezien vrijwel alleen op mijn kamer
flink is huis gehouden. In de rest van het huis
zijn wel wat lades open getrokken, maar maar
zeer
beperkt.

Mijn eerste indruk was hetzelfde:
iemand die op de hoogte was van jullie meeting.
Wel eng eigenlijk,het idee dat er figuren meelezen
hier en zo op de hoogte zijn van onze
bezittingen.
Laten we hopen dat het toeval is.
Sterkte met de afwikkeling,alleen het feit dat
iemand bij je binnen is geweest is nimmer te
vergoeden.

gr Ron

En de lokatie werd ook bekend gemaakt in het topic door iemand die misschien
wel een uurtje wilde komen,maar kan die post niet meer vinden,zeker verwijderd.
Veel sterkte gewenst

GR harb

Wat een sh*t bericht! Het inderdaad niet te hopen dat randfiguren hier meelezen…
Maar een handige jongen kan volgens mij toch heel wat afleiden als hij het forum eens goed gaat uitpluizen, denk alleen maar aan het off topic gedeelte met diverse posts over andere hobby’s woonplaats en hoe zie je eruit ed:(

Veel sterkte in ieder geval.

Wat een @#% streek.
Sterkte met dit verlies en hopelijk komt alles nog terug…
Onbegrijpelijk ook dat de politie pas morgen komt kijken…