Incoming. Chinees horloge

Binnenkort valt hij op de mat, ik hoop niet te hard anders zal er weinig van overblijven. :grin:
Dat het gemaakt en verstuurd kan worden voor die paar euro.

6 likes

Een Curren, ja die zijn heel goedkoop, heb er ook een. :grin:
Gelukkig heeft die van jou geen subdials, want afgezien van de tijdsaanduiding is alles nep. :sunglasses:

Alvast veel plezier ermee. En als ie niet bevalt is er maar een optie: de prullenbak, flipperen is geen optie want een postzegel overstijgt de waarde van dit klokje. :joy::joy::wink:

3 likes

Haha inderdaad. Mijn zoon kan de hamer pakken en zich uitleven. We zullen het zien. :relaxed:

1 like

Wat ik me afvraag is wat je als horlogeliefhebber doet besluiten zo’n klokje te kopen?

2 likes

Niet omdat het moet maar omdat het kan.

9 likes

hi geronimo, had je ook wel kunnen helpen met dit merk. zie fotos. marino

1 like

ja ja koekoek. zijn er meer zie je wel gewoon kijken wat het voorstelt voor dit geld, het is net als geronimo zegt je snapt niet dat ze het kunnen maken , en versturen voor dit geld. dat alleen al maakt je nieuwsgierig. marino

1 like

Ja, dat kun je bij elk horloge afvragen, waarom iemand juist dat horloge koopt?
Zonder gekheid, ik ben benieuwd naar dit horloge. Leuk modelletje en voor dit geld kan ik het makkelijk proberen. Niets meer.

misschien even een kussen onder de brievenbus leggen.:yum:

Ik zal een zak aan de binnenkant van de brievenbus hangen.

7 likes

Ik heb eens een Aliexpress-klokje laten overkomen voor €3 incl. verzending. Whahaha. Het ding woog zo’n 20 gram (plastic) en het ‘genuine leather’ bandje was gemaakt van genuine plastic…of dat wellicht niet eens. Natuurlijk mag je niet meer verwachten maar ik heb bewondering voor de fotograaf die het iets heeft doen lijken. Op de foto leek het aardig.

1 like

Ongelooflijk Marino je bent ook van alle markten thuis .

Lijkt wel wat op de AVI-8 Flyboy

2 likes

Er is altijd iemand die ervoor betaalt. En als je merkt dat jij dat niet bent, weet je dat er iets niet in de haak is. Die vuistregel geldt altijd.

7 likes

Mooi omschreven :+1:

Maar ik begrijp ook dat je daar niet altijd over nadenkt.

Heb er ook 1 besteld een tijdje terug Forsining mechanisch.

Heeft een gangreserve van ong 48 uur en loopt echt goed op tijd.

Koste maar een 10,- incl verzenden.

Foto!!

5 likes

Gelukkig goed ingepakt en niet kapot gevallen op de mat.:grin:

3 likes

Heb er vandaag ook 2 besteld bij aliexpress. :blush:

https://www.aliexpress.com/item/Forsining-3d-Logo-Design-Hollow-Engraving-Black-Gold-Case-Genuine-Leather-Skeleton-Mechanical-Watches-Luxury-Brand/32376709890.html

https://www.aliexpress.com/item/Forsining-2017-Mens-Casual-Sport-Watch-Brown-Genuine-Leather-Strap-Top-Brand-Luxury-Automatic-Men-s/32819218156.html

1 like

De productie van wegwerp plastic wil je toch niet supporten en in stand houden met een aankoop…

Vuistregel: als het voor jou onwaarschijnlijk goedkoop is, heeft iemand anders er voor betaald (bv de fabrieksarbeiders met een hongerloon en veel uren op een dag).

3 likes