Incoming. Chinees horloge

11 likes

Leuke horloges :+1:
En nu
wachten haha!

2 likes

Zijn best grappige/leuke klokjes te krijgen voor een paar cent, niks bijzonders maar leuk om te variëren.

Heb zelf deze 1,5 jaar geleden gekregen van mn vrouw voor tijdens onze trouwdag (als netjes horloge, en het was allemaal al duur zat :joy: ) en bevalt prima en loopt verbazingwekkend goed op tijd.

4 likes

OT. Begrijp wat je bedoelt, maar dit lijkt met maatschappelijke c.q. politieke discussie. Daar is het hier, ook volgens de forumregels, niet de plaats voor.

2 likes

Morgen worden ze bezorgd door postnl. Kan niet wachten. :yum:

Iig geen straat rovertje die je van je dure horloge afhelpt! Hulde aan deze mentaliteit! Werken voor je centen ipv boefje worden
 slim joch.

Als je in die landen geen onderdak en eten kunt krijgen voor werkdagen van >14u, 7 dagen in de week (echt een baan kan je het niet noemen), blijft er alleen nog stelen/bedelen over. Een goede mentaliteit helpt maar als je in een land woont waar niks is (of teveel mensen zijn) moet je wat om niet te verhongeren.

1 like

Zo, de aliexpress horloges zijn binnen. :heart_eyes:
Het gouden horloge is rond de 13,50 euro en die met zwarte kast is nu rond de 18 euro incl verzending.
Ze zijn vandaag afgeleverd door postnl. Zaterdag zijn ze ook al aangeboden, maar toen was ik er niet. Dus vanaf bestellen tot ontvangst is dan 12 dagen.

Hierbij wat foto’s van de horloges en unboxing etc. Nu deze week even kijken hoeveel de afwijking per dag is.

https://www.aliexpress.com/item/Forsining-3d-Logo-Design-Hollow-Engraving-Black-Gold-Case-Genuine-Leather-Skeleton-Mechanical-Watches-Luxury-Brand/32376709890.html

https://www.aliexpress.com/item/Forsining-2017-Mens-Casual-Sport-Watch-Brown-Genuine-Leather-Strap-Top-Brand-Luxury-Automatic-Men-s/32819218156.html







2 likes

Zo, luxe verpakking! Meestal zitten die Chinese horloges alleen in een stukje schuimfolie gewikkeld. :grin:

1 like

Betreft hier natuurlijk wel de hogere prijsklasse horloges van aliexpress. :laughing:

2 likes

Ja dat is waar.:joy::joy::joy:

1 like

Het blijft echt bijna niet te geloven die prijzen op AliExpress!
Een handopwinder en een automaat voor 3 tientjes? :flushed:

De reviews zijn positief dus blijkbaar lopen ze heel aardig op tijd(?)
Ik ben heeeel benieuwd wat je ervaringen zijn na een paar dagen dragen dus deel die vooral!
(heeft dat knulletje op die foto toch maar mooi in elkaar gesmurft! :smirk:)

Deze kost trouwens 7,25 euro (excl. verzendkosten) en mag daarom zeker niet aan je collectie ontbreken:


:sunglasses:

2 likes

LoL :joy:

Inderdaad even week of 2 aankijken of ze echt op tijd lopen.
Als het allemaal goed bevalt, wil ik wel een poging wagen aan een binger (nog nooit van gehoord). Lekker fout, maar wel mooi.

link naar aliexpress

Leuk voor het geld natuurlijk, maar als je de foto’s, vooral van de kalibers, vergroot (2x Klikken) zie je toch wel de ruwe afwerking.

Het kaliber in de Binger lijkt me bekend voor te komen, Ingersoll of zo


1 like

Het is allemaal best hoor. Maar. Als-ie na een paar weken terminaal stilstaat
 Don’t come crying to me. :expressionless: :wink:

1 like

Volgens mij een aanschaf voor het leven. Die krijg je nooit meer geflipperd.

Of zo’n Chinees moet het niet lopende klokje vervangen, dat de wereld met verschillende HFers rond gaat. Is dat topic nog actief?

Ik heb mijn horloge kunnen verkopen, moet er wel eerlijk bij vermelden met extra natostraps :grin:

:joy:

Zolang jij meer dan 13.50,- of 18,- vraagt voor je service, is het ook niet rendabel.
Maar misschien stuur ik voor de grap nog wel een keer iemand naar je toe met een kijkshop horloge.

De meeste kleding die wij dragen, wordt in dezelfde landen, aan hetzelfde lage loon geproduceerd, net als vele huishoudartikelen ed.,
Of koop jij alles “made in Swiss”?
We leven nu eenmaal in een wegwerpmaatschappij, daar gaat het al dan niet kopen van een Chinees horloge niks aan veranderen

1 like