Incoming! Een horloge met een verhaal. De eerste op het forum?

Mooi en leuk verhaal om te lezen. Gefeliciteerd alvast met je nieuwe aanwinst. Dat wordt genieten straks!

Prachtig verhaal vol mooie herinneringen en leuke foto’s! Veel plezier met dragen en een fijne manier om je moeder zo toch nog dichtbij te hebben.

Softbal heb ik ook nog gespeeld in een vriendenteam toen ik 35 jaar was. Ook heel erg leuk. Vooral de naborrel. :wink:
@systemtest Helaas een kleine 2 jaar geleden gevallen met de fiets en mijn rechter schouder gebroken. Gooien gaat helaas niet meer. Maar gelukkig kan ik nog wel vissen. :wink:

Mooi en bedankt!!
Ook voor mij nieuwe info :pray:t5:.

Mooie herinnering, mooi verhaal.
Had het horloge ook gezien maar het zei me helemaal niets en heb ook niet de moeite genomen er naar te gaan zoeken.
Fijn dat het horloge nu op de juiste plek terecht gaat komen, en ik denk dat ie ook wel altijd bij je zal blijven…

Gefeliciteerd

Mooi verhaal! :sparkles:

Wat een verhaal en deze NA snap ik volledig.
Ik heb jaren zelf gehonkbald en zelfs nog wat jeugdinterlands achter mn naam staan.

Heb vaker naar deze uitvoering gekeken, maar nooit doorgepakt.

Geniet er van, prachtig! :+1:

Met zo’n verhaal en stukje persoonlijke geschiedenis wordt het horloge nog mooier!!
Veel draagplezier!

Zo’n mooie ode aan je jeugd(idool) is prachtig.
Dat deze herinneringen samen komen bij dit horloge is helemaal prachtig!

Dat duurt vaak nog langer dan een honkbal wedstrijd, he hebt er alleen je aandacht vaak wat minder bij nodig :wink:

1 like

Leuk/goed verhaal en alvast gefeliciteerd met deze speciale Oris, spannend als deze binnenkomt. Leuk ook dat zijn naam op de caseback staat en niet te vergeten de Box waar die in zit :+1:

Prachtig horloge .
Als de Kenny Powers edition uitkomt sta ik vooraan .

Een heel leuk verhaal en een prachtig horloge, heel veel plezier ervan!

Dat maakt deze Oris nog mooier! Gaaf dat je hem hebt weten te krijgen.

Die is ook erg gaaf. :+1:

Pracht verhaal en een evenzo fraai horloge. Draag het vaak en met veel nostalgisch plezier!

Kijk hier eens op de minuten chapter ring. Deze is rood ipv blauw. Misprint? Nee hoor. Hij speelde met nummer 44. Daarom is deze op 44minuten/seconden een andere kleur. Leuk datail.

4 likes