Incoming! Een horloge met een verhaal. De eerste op het forum?

Ik vind het leuk! Ik heb zelf helemaal niks met honkbal maar kan me goed voorstellen dat als je dat wel hebt, dit gewoon een supergaaf horloge voor je is. Met jouw achtergrond snap ik deze helemaal.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst! :baseball:

1 like

Leuk zeg! Mooi verhaal ook!

Indrukwekkend verhaal. En mooi dat je dit horloge hebt kunnen bemachtigen. Vermoed dat je ook wel de enigste bent op het forum met dit horloge.

Veel plezier er mee.

1 like

Mooi verhaal en horloge, veel plezier ermee.

1 like

Je brengt de oude tijden even terug. Ik kom uit Bussum en wij gingen natuurlijk naar HCAW. Mooie Oris ook! :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal en een prachtig horloge, zelf kom ik uit de Amsterdamse Watergraafsmeer, mijn broers voetbalden en honkbalden bij OVVO, mooie tijden waren dat.

2 likes

Gefeliciteerd!

Het is natuurlijk valsspelen, deze na, want je hebt hem nog niet, maar we zien de update met foto’s graag tegemoet.

Hoe dan ook tof dat je een voor jou zo significant horloge hebt gekocht. Oris limited horloges zijn altijd leuk.

1 like

Mooi verhaal, gefeliciteerd!
Benieuwd naar de echte foto’s :smiley:

1 like

:+1::sunglasses::ok_hand:

Heel fraai, mooie kleurstelling, een BCPD is sowieso altijd goed. I.c.m. jouw verhaal is dit extra mooi, geniet van deze NA.

1 like

Wat een mooi verhaal zeg. Leuk dat je aan de hand van je jeugdherinneringen een speciaal horloge kunt kopen. Als het horloge binnen is wens ik je veel draagplezier toe!

2 likes

Dank voor alle leuke reakties. Uiteraard komen er nog zeker wat foto’s binnenkort.

3 likes

Ah ja, het bandje dat ik liet maken van een honkbal. Niet van een handschoen maar van een bal.
Lang niet meer gedragen om eerlijk te zijn.

Voor wie wil lezen hoe je nou weer bij zoiets raars komt:

@dreski
Prachtig horloge. Ik ben twee jaar ouder dan jij en speel sinds een paar jaar recreatief slow pitch softbal op erg laag niveau (geen competitie). Dit omdat ik na jaren als scoorder bij wedstrijden van mijn zoon, ook weleens zelf tegen een bal wilde slaan. Wist ik veel dat die sport veel moeilijker is dan hij op televisie lijkt …
Ik heb ook een Oris Big Crown Pointer Date Cervo Volante, een heel fraaie, maar die van jou vind ik specialer. Veel plezier ermee!

6 likes

Cool verhaal, mooi horloge! Speel je zelf nog?

Met genot je verhaal gelezen! :slightly_smiling_face:
Erg tof hoe het horloge de deur open doet naar de herinneringen van vroeger.
Een mooi horloge, geniet er van! :grinning:

Prachtig verhaal! Veel draagplezier gewenst.

Ik ben een sucker voor dit soort verhalen! Heerlijk! Benieuwd naar je aanwinst :smile:

Wat een mooi verhaal! Doet mij denken aan mijn eigen jeugd in Amsterdam.:slightly_smiling_face::ok_hand:

Mooie Oris! Geniet ervan! En je moeder zal vast mee kijken ergens boven in de hemel…

1 like

Verhaal :+1:
Horloge :+1:

Mooie gelimiteerde uitvoering en bijzonder en mooi verhaal.

Geniet van je nieuwe aanwinst