Incoming: Glycine Combat sub

Zat al langer te kijken naar dit model. Vooral sinds dat @HorloJoost die van hem had gepost. Gewoon voor de mooi er bij. Mocht niet te veel kosten. Ben dus voor een quartz gegaan, de gl1018. Was via amerika voor 150 euro klaar. Bovenop korting nog een extra 15 procent code. Vind ik echt een steal.

14 likes

Heerl mooi.
Komen er nog invoer en verzendkosten bij ?

Dat is inclusief verzendkosten, exclusief tax. Even kijken wat ze daar nog voor rekenen.

1 like

Dat is geen geld! Gefeliciteerd met de aankoop :smiley:

1 like

± 25%

Ja klopt inderdaad. Maar soms piept er wel eens wat door. En anders is het ook prima!

Gefeliciteerd!

Maarreh, ik zag @Coinoperator het ook al doen… Iets tegen het grote incoming topic? :slight_smile:

Dit was een serieuze vraag… Ik zou te lui zijn om een topic te starten als er een verzamelaar was.

Ah bedankt. Veel betere optie inderdaad. Dat had ik nog niet gezien! Voor nu mosterd na de maaltijd. Voor het vervolg gebruik ik dat.

Eigen topicje voor een Combat Sub altijd leuk. Rond 2016-2018 zag je ze veel meer in de belangstelling staan, toch altijd leuke duikertjes.

Toffe Glycine. We zien de foto’s wel verschijnen :smiley::v:

1 like

Die overname door Invicta heeft ze niet zoveel goed gedaan ben ik bang. Leuke en kwalitatief goede horloges.

2 likes

Nu ik dit topic toch nog heb. Hij is binnen. Heb er een nato strap op gezet. Ik ben er, voor het geld, erg blij mee. Best veel bang for buck.



6 likes