Incoming... maar ik ben er niet zo trots op

Is een prima manier om even te proeven want…

Panerai vraagt wel om een flink postuur en een pols van een Grizzly.

Grt.

1 like

Beide aanwezig :slight_smile:

Nou, verstandig je prioriteiten gesteld (kind voor horloge), lekker zitten hobbyen aan een Invicta, en geen bergen geld kwijt.
Lol hebben op een slimme manier zeg ik.
Je houdt ons toch wel op de hoogte hoe de Marina bevalt?

1 like

Mijn vorige wagen was een Toyota Hybride, nu een spaardieseltje. Nog zuiniger.

Voor mij niet. Ik tank in Dld.

Denk dat deze onzin net zo werkt als het gegeven : , Met een Luch eenwijzer ‘avonturen’ of een MeisterSinger iets voor je zou kunnen zijn…

Dat gaat gewoon niet werken.

Middels een Invicta tot de ’ ontdekking ’ komen dat een Rolex Submariner niets voor je is?! Wat een ONZIN.

Nu weer zo’n krakkemikkige Marina… Nee… Een Panerai zal het dan ook niet worden.

Maar als je maar lol hebt!:slight_smile:️:wink:

Dat is goedkoper, niet zuiniger.

Je kan dan toch merken of een einzeiger wat voor je is? Voordat je gaat sparen voor een horloge van € 1000+? Tuurlijk is kwaliteit wat minder (understatement).

Hetgeen voor mij het gewenste doel weet te bereiken.

1 like

Uitstekend :+1:

Want zo’n MIR met overhang is geen vertoning.

Grt.

Nee man, gaat ook niet om de belevenis van het totaal. Gaat om de looks. Die Submariner looks heeft me niet gegrepen. En ik heb al verteld wat ik wil ervaren. Tuurlijk is de totale ervaring van een Panerai vele malen hoger dan een hommage. Maar ik wil weten of het ontwerp me iets gaat doen.

Die MeisterSinger-prijzen van tegenwoordig
zijn ook voor mij helaas niet meer te volgen…

Maar denk dat die Luch je dan eerder ‘afschrikt’ van een Eenwijzer , dan dat hij je
de ‘exclusiviteit’ en afwerking/beleving van een MeisterSinger kan geven/laten ‘voelen’…

Net zoals die Invicta je niet het scherpe en
’venijnige’ van een echte (moderne) Rolex Sub kan geven…

Maar goed… Die discussies joh.,

Fijn weekend!:wink:

Mijn Auris Hybride deed 1 op 19, mijn 308 doet op diesel 1 op 24. Is het verschil in kosten tussen benzine en diesel echt zo groot in Duitsland?

Ik rijd 1 op 21 en het verschil met Dld is 17 cent per liter. En met mijn kms is dat beter dan diesel.

Ik heb een echte sub in mijn handen gehad. Die kwaliteit is ongeëvenaard. Zonder twijfel, wat is dat een uniek mooi afgewerkte klok.

De Luch en Meistersinger wandklok die ik bezit, ben ik zeer tevreden mee. Het is meer het wennen aan een Einzeiger-manier van tijd aflezen, dan dat ik exclusiviteit en afwerking ervan verwacht.

Mocht ik het geld ervoor hebben (heb net huis gekocht en moet een andere auto), dan denk ik dat ik me een Meistersinger aanschaf :blush:… Maar goed, ik ben het met je eens dat het je ook kan afschrikken.

Dat is best veel ja. Maar volgens mij is de spaardiesel dan toch iets voordeliger.

Voor mij niet.

Wat zit iedereen toch te zeiken over zuiniger. Goedkoper. Te duur en al dat geneuzel.
We verdienen allemaal 5k+ en 't vakantiegeld is net binnen…

Koop die Rolex. Koop die Panerai zou Rutte zeggen… :slight_smile:

Daarnaast, zo’n hybride rijdt toch lekkerder. Het vermogen vanaf de start, de automaat, remmen op de elektromotor. Ik mis het nog wel eens. Mijn wagenkeuze wordt enigzins bepaald door mijn werkgever en dwingt me de handgeschakelde diesel in. Maar die hybride aandrijflijn van Toyota is wel zeer prettig. Ik snap je keuze.