Nou ja, 5k is wel erg optimistisch, maar van mijn 10 weken verlof laat ik er wel een paar uitbetalen elk jaar. Even geduld dus maar he.
En vergeef ons onze schulden. Amen
Volgens mij is het ongepast om hier iets te gaan roeptoeteren zonder dat je je in de materie hebt verdiept.
Groet Tecco
Had nog wel een ‘HeinekenPam’ voor je liggen… Het is dat ik hem van mijn dochter
heb gehad…, anders had je em mogen hebben… En ja… Nu wil ik een Panerai…,
Nu weet ik het zeker!️:wink:
Het lijkt wel alsof ik aandelen heb daar… maar ik zou een dikke Pellikaan halen met de mooiste diepzwarte gepolsterde band met matte gesp die er bestaat! Heb ik geen Panerai meer/(voor) nodig…
Veel wijsheid.️
Het is geen nepper, maar een hommage, dus toegestaan.
Van 5K netto kan ik echt niet elke maand een Panerai kopen Mark!
Doe die belasting maar eens omlaag, dan praten we verder
Ik heb er ook ooit eens naar gekeken, twijfelde heel erg of ik ooit een Panerai wilde, en heb toen ook een hommage (in mijn geval custom door Getat, geen MM op de dial, gewoon clean) gehaald. Prima uurwerk welke ook al in een van mijn Parnis horloges zat, prima kast en goede afwerking, maar gewoon te groot voor mijn polsjes, lijkt wel of ik geen pols meer heb als ik hem om heb. Ligt nu in de kast en ben achteraf (en ja, ik weet dat een hommage niet het échte is, maar het gaat om het beeld qua formaat en gevoel) heel blij mee dat ik niet voor een Panerai was gegaan. Was ik er weg van geweest had ik wel mijn grail watch te weten gekomen.
Begrijp overigens heel goed dat mensen hommage’s niet even leuk vinden, maar het is een eigen keuze. Mij heeft het genoeg beeld gegeven en mijn Getat mag dan ook eerdaags weg.
Leuk klokje!
Alsof we allemaal even een duur horloge kunnen kopen om te proberen.
Werkt toch prima zo?
Een hommage op de proef (gewijzigd) is prima
Okeee, ik vind het een prima manier om te testen, een etalagemodel zegt weinig over de maat op pols.
Je kan prima het panerai-idee opdoen wat de doorslaggevende druppel kan zijn.
Als de intentie is om te proberen of het wat voor je is, geen probleem. Heb ik ook gedaan met een Marina. Was er na een weekje wel uit dat het niks voor mij was en verkocht. Hoorde later dat die Marina uiteindelijk bij een politieagent terecht was gekomen. En niet omdat hij in beslag was genomen
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Verdienen ja maar nou nog krijgen
Kwalitijd als je ooit in de buurt van Utrecht bent kun je de MM komen vergelijken met mijn Radiomir.
Over het handwinden: Ik heb de gangreserve van mijn sea gull 3600 uurwerk eens getimed en daar kwam wel een opzienbarende waarde uit: 58 uur geloof ik.
Als het iets voor je is moet dat een soort ritueeltje gaan worden. Ik hou er wel van.
Heel verstandig om het zo te proberen. Heb in Florence een echte Panerai mogen proberen en het is echt een groot horloge. Nu past dat wel om mijn pols alleen nog niet met mijn bankrekening…
Veel plezier met de hobby en ben benieuwd naar je ervaringen.
ik las ook maandsalaris voor een sub, denk eerder bij mij een half jaar salaris
Wat ? 7000 netto per maand beviel niet ?
Madness…
10 weken ? werk je nachtdiensten, of bij de overheid ?
Nee dat niet, maar wel een ouderwetse Cao met veel adv dagen. Niet echt meer van deze tijd, maar mij hoor je niet klagen. Staan wel soms lange dagen en lange ritten tegenover.