Nou ja, een gangreserve van 80 uur dan, dankzij het nieuwe Powermatic 80 uurwerk dat Tissot in samenwerking met ETA heeft ontwikkeld.
Behalve innovatief ook nog eens zeer stijlvol verpakt. Met gestructureerde zijkanten en een wijzerplaat met meerdere lagen / structuren erin verwerkt. En als klap op de vuurpijl een patrijspoortje om onder de motorkap te kunnen kijken. Dit is de COSC uitvoering.
Hebben net een prijs in de Postcodeloterij gewonnen (woonachtig in de winnende wijk deze maand), maar dat zal wel niet genoeg zijn vrees ik:P (want niet de winnende straat helaas:().
Overall een leuke en vooral bijzondere klok. Maar er zijn wat elementen die ik persoonlijk wat minder vind. De gestructureerde zijkanten zijn bijzonder maar vind ik minder passen bij zo een verder nette/dressy klok. En de golven/stralen op de rotor had van mij ook niet gehoeven.
Maar smaken verschillen en ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
Met de zijkant heb ik niet zo’n moeite mee, meer met de te iele wijzers die hadden van mij wat groter kunnen zijn en lichtgevend verder is hij prachtig.
Met de zijkant heb ik niet zo’n moeite mee, meer
met de te iele wijzers die hadden van mij wat
groter kunnen zijn en lichtgevend verder is hij
prachtig.
Lume vind ik zelf ook wel prettig. Maar op een dressy klok snap ik wel dat men iele wijzers zonder lume gebruikt.
Geweldige gangreserve voor een automaat! Maar het horloge? Kan er om de ook hier genoemde redenen niet warm voor lopen. Maar ik blijf positief en zou dit uurwerk graag in een meer naar mijn smaak zijnde kast, zien verschijnen.
Erg mooi en stijlvol horloge. Veel plezier ermee
!
(tu)
Btw, ik heb er eentje die 192 doet
Ook een automaat?
Handopwinders vergelijken zou niet eerlijk zijn ;). En dan zou de Lange & Söhne 31 “Monats-Werk” met 744 uur best eens op de eerste plaats kunnen staan!
Erg mooi en stijlvol horloge. Veel plezier
ermee
!
(tu)
Ook een automaat?
Handopwinders vergelijken zou niet eerlijk zijn
;). En dan zou de Lange & Söhne 31 "Monats-Werk"
met 744 uur best eens op de eerste plaats kunnen
staan!
mijn kinetic ging veeeeel langer mee en heeft ook n rotor
Erg mooi en stijlvol horloge. Veel plezier
ermee
!
(tu)
Ook een automaat?
Handopwinders vergelijken zou niet eerlijk zijn
;). En dan zou de Lange & Söhne 31
"Monats-Werk"
met 744 uur best eens op de eerste plaats
kunnen
staan!
mijn kinetic ging veeeeel langer mee en heeft ook
n rotor
Leg maar eens in een watchwinder, staat 'ie toch sneller stil
En kinetic is nu niet innovatief meer…blijft overigens eeb briljant idee van Seiko (?)