Moet erg mooi spul zijn, en dat kun je op de foto’s ook wel zien. Helaas had hij de laatste keren dat ik keek elke kleur die je wilde, als het maar zwart was.
Een mooie kist is in elk geval een heel fijn bezit voor een horlogeliefhebber.
???
Geen idee waar je het over hebt.
Ik moet eerst even opzoeken waar je het over hebt.
Wij hebben gewoon een leuke kist van Marktplaats gehaald.
In ieder geval geen zilveren beslag.
Djati/Jati is een teaksoort uit de Indische Archipel, kan veel kleuren hebben. Yogya zilver is fijn bewerkt zilver uit Yogya (Yogyakarta), meestal met diep reliëf, soms perforaties. Goedkopere kisten hebben geen zilveren beslag. De kast zelf is wat grover bewerkt maar het patroon is wel bekend. De inleg van die kist ziet er fijn bewerkt uit maar daar staat helaas die uit rechte platte stukken bestaande Rainer op.
Ja ik hoop het .
Zag eerlijk gezegd geen andere box voor dat geld mat die mate afwerking en hout kwaliteit.
Sommige anderen wel iets goedkoper maar met dik 2100 reviews waarvan geen enkelw negatief moet het wel goed zijn idd.
Ik zou denken dat hij deze “kussens” kant en klaar inkoopt. Vraag me af of kant en klaar in leer wel te krijgen is. Leer bewerken is een ander vak dan hout bewerken, zelf maken moet je ook maar kunnen. Maar ik denk zeker dat het wel meerwaarde zou hebben, tegen een aardige meerprijs natuurlijk.