Dit zijn zeer mooie horloge dozen. Staat ook op mijn wishlist
Is het niet een idee om een Rainer box HFLE te organiseren in plaats van nog een horloge er bij? Nu zijn de verzendkosten al bijna 20% van de aanschafprijs, dus daar is zeker iets mee te doen volgens mij
Bedankt voor dit topic hoor … nog meer geld uitgegeven en zelf ook zo’n kist besteld. En ik dacht dat motorrijden een dure hobby was.
Boxen van rainer zijn helemaal top. Heb er sinds kort ook eentje voor 8, hier op het forum overgenomen. Al zijn geld helemaal waard
Ik heb ook eentje voor 6 horloges, mooi stuk en je horloges presenteren mooi doordat ze niet te dicht op elkaar zitten
2 minpuntjes wel:
- de kussentjes zijn voor metalen banden of vouwsluitingen nog steeds te groot imho, met mijn 17cm polsen krijg ik de sluiting niet dicht zonder teveel kracht.
- Het slotje is minder degelijk dan de rest, de drukknop lag eens halverwege de kamer omdat hij vanzelf losgeschroefd geraakt was en de veer eronder had 'm weggeschoten. Ik heb er toch een eindje naar mogen zoeken
U hebt uw materialenkennis goed op orde.
Misschien een Maandag ochtend model?
Is wel vervelend maar kan natuurlijk ook gewoon pech zijn.
Diegene met 6 plekken staat ook op mijn ‘to buy list’.
Een groepsaankoop kan wel interessant zijn ja!
Mocht er zoiets plaatsvinden dan ben ik ook van de partij
Nee hoor…zijn welbekende puntjes van de Rainer dozen. Verder fantastische kwaliteit. Heb er zelf inmiddels ook al een aantal gehad.
Neem aan dat er garantie op zit? Als de knop binnen een aantal weken kapot schiet?
Maar ben heel erg benieuwd wat ik er van ga vinden, iemand met 2100 alleen maar positieve reviews moet wel goed zijn dan.
En waarom heet het eigenlijk rainer box😂
Het is een horlogedoos.
Verwacht er niet veel van, kan het alleen maar meevallen
Start review
Doos is als op de foto.
Horloges passen in de doos
Einde review
Wel een mooi ding
Prima doos inderdaad, maar niet “wauw”.
Kussentjes en zijkanten van inzetplekken komen velletjes van kunstleer los.
Daarom mijn opmerking, verwacht er niet veel van.
nog maar eens tellen??
Ik heb er ondertussen ook al drie gehad…mijn huidige 6-piece mag ook weer gaan. Als onze @taconew de pouch af maakt, althans