Haha Rainer heeft een dagtaak alleen al aan ons…
Geen last van en ik heb hem toch al jaren.
Waarom zoveel? Bevallen ze zo goed en zijn ze na een paar jaar op of zijn ze zo snel kapot?
Welnee, niks mis met de kwaliteit. Bij uitbreiding van een 3 stuks verzameling wil ik een grotere kist. En als ik er 6 heb, wil ik terug naar 3. The circle of watch collecting
Ik heb ook al verschillende ‘Rainer’ boxen gehad (voor 3 - 6 - 8 - 12 - 18 stuks) en voor het geld is het mss wel de beste box op de markt.
Is het de perfecte box - dat dan weer net niet …
- Slotje kan soms problemen geven.
- De pianolak (op de versie voor 3 stuks) was héél gevoelig voor krassen (een echte krassenmagneet) en de eerste 2 boxen waren gewoon niet OK bij levering (wel zonder problemen retour kunnen sturen).
- De kussentjes passen niet allemaal even mooi, sommige zitten relatief los, andere spannen dan weer net iets teveel.
- Het kunstleer vertoond vrij vlug sporen van slijtage, zeker in geval van spannende kussentjes.
Maar nogmaals, voor het geld zijn het best wel goede horlogeboxen.
En de communciatie en service met en van Rainer is altijd top
Ik heb gelukkig geen piano lak.
En om honderden euro’s voor een horlogebox te betalen zie ik ook niet zitten.
Dan liever zo nu en dan een nieuwe.
Ik had mijn doos toen al een jaar, dus garantie ga ik niet naar vragen. Met het knopje weer in elkaar te draaien is’t sindsdien ook goed gebleven.
Verder ben ik er erg over te spreken, plus als je betere kwaliteit wil ga je stukken meer moeten uitgeven en dat zag ik ook niet zitten. Dus het is zeker een goeie koop
Daar zul je veel plezier aan beleven.
Exact die verwacht ik nog.
Rainer gaf aan dat dit voorlopig de laatste was, sorry
Haha nee mijne is al onderweg😝
Stond vanmiddag voor de deur, maar natuurlijk niemand thuis .
Morgen ook nog werken dus waarschijnlijk Dinsdag pas op te halen bij het DHL punt.
Hele gave doos.
Doe ook nog even een mooi plaatje als ie gevuld is.
Dat duurt even, nog 3 lege plekken…
Zit sneller vol dan je denkt.
De lege plekken gaan storen.
Mwoah. Ik vertrouw deze niet. Rainer wel.
Deze gasten hebben een enkel model beschikbaar, halfgare site zonder werkende webshop en verkopen sinds een paar maanden op MP. Volgens hun insta is de box al bijna een jaar beschikbaar. Lijkt verder wel 1:1 op een Rainer.
Toevallig ken ik degene die ze verkoopt, leren kennen op de rikketik:). Is te vertrouwen. Heeft gewoon gedaan wat hierboven geopperd is(soort van group buy) en een hele partij bij Rainer afgenomen in 1 formaat voor een paar bekende juweliers in de markt/dit forum. Geloof dat hij 200 stuks in een keer afgenomen had. Website is inderdaad niet af maar zijn wel gewoon te contacteren.
Aaah okeee. Dat verklaart.