San Martin. Een microbrand uit China met een eigen shop op Aliexpress. Dat klinkt op het eerste gezicht niet goed. Het zijn ook voornamelijk hommages van een merk waar ik een haat liefde verhouding me had. De liefde is inmiddels helemaal weg. De modellen vind ik echter nog steeds mooi maar ik heb te veel teleurstellingen gehad met afwerking en QC.
Wat me opviel was dat de QC van San Martin zeer goed was. Ik heb nu zo een beetje alle reviews en filmpjes gezien en er zijn alleen maar lovende woorden. Ook maken ze goede keuzes qua afmetingen e.d.
Ze hebben thans uitverkoop en die loopt nog een paar dagen.
Ik wilde een uitgesproken model hebben en ook weer eens brons. Toen ik in een filmpje een macro shot zag van de nieuwe SN047-Q was ik verkocht.
Wat zien die wijzers er mooi afgewerkt uit. Ze doen weinig aan marketing en verkopen direct vanuit de fabriek. De prijzen zijn dan ook erg laag voor wat je aan kwaliteit krijgt. Ik ben erg benieuwd…
Ik zag een Submariner hommage filmpje op YouTube waarbij iemand een top 10 had gemaakt. De San Martin kwam uit op nummer 1 en de Steinhart op nummer 2.
Zat toevallig naar dezelfde te kijken. Je hebt ze van diverse merken, maar deze schijnen kwalitatief het beste. Hier zullen wel nog importheffingen bij komen neem ik aan.
Welke shop heb je gekocht? Zag op een filmpje op YouTube dat je er een nato en twee tooltjes bij kreeg als je een comment toevoegde tijdens de bestelling.
Toevallig vorige week een San Martin besteld als vakantie beater .
Zocht een flieger niet te duur met leuke specs en ook niet groter dan 40mm en kwam na een hoop filmpjes kijken bij S.M. uit
39 mm 20atm saffier schroefkroon NH35 uurwerk dus deze besteld .
Voor 130 euries .
Hoe lang heb jij moeten wachten voor je horloge binnen kwam ?
Eeeeh , incoming lees ik dus net . hahaha wie m t eerste heeft