Incoming: Serica WWW Fieldwatch (N.A. is binnen! Scroll down voor foto's)

Paar quick and dirty’s.

12 likes

Hier nog een paar betere foto’s met verschillende straps uit verschillende hoeken, en lumeshots!

12 likes

Proficiat!
Ziet er gaaf uit hoor, hoe vind je hem zo in het echt aan de pols?

1 like

Gaaf ding! Die zandkleurige nato vind ik de mooiste combi :blush:

1 like

:+1: Heel tof.

1 like

Heel erg gaaf! Benieuwd naar wat zonlicht met hem doet :sunglasses:

1 like

Ik vind deze leuker dan de Timor re-issue.

1 like

Die Timor reissue had ik ook wel willen hebben als die een screw down crown had gehad.

Ik had die optie eerder op dat horloge verwacht gezien de vraagprijs.

1 like

Zit echt prima aan de pols.:+1:
Ondanks de wat grotere kroon en beperkte kastdikte zit de kroon niet in de weg ook niet als ik dunne sraps draag waardoor het horloge platter op de pols ligt.

1 like

Die zandkleurige nato zit er standaard bij. :+1:

1 like

Mooi, geniet er van, het is een mooi horloge.

1 like

Prachtig horloge maar voor mij te klein.

1 like

Mooi ding! Ben ook benieuwd naar wat daglicht foto’s. Geniet ervan! Maar deed je vast al :wink:

1 like

Dankje ben er idd blij mee.:+1:

Ik zal binnenkort eens wat daglicht foto’s plaatsen.

2 likes

Ik ben benieuwd of het horloge na de “honeymoon“ nog steeds bevalt?

1 like

Ja bevalt nog steeds.

Maar het horloge moet wel terug voor een nieuwe dial. Er zit een haarlijn op de zwart gelakte dial die zichtbaar is bij dag en zonlicht.

Ik heb 1 van de oprichters van het merk gesproken en die zei dat ik me nergens druk over hoef te maken er ligt al een nieuwe dial klaar, en het horloge wordt op mijn verzoek extra grondig gecontroleerd voordat ze hem terugsturen. Ik heb er duidelijk bij gezegd dat ik geen krassen en of sporen van een reparatie accepteer op een nieuw horloge en bovenstaande was zijn antwoord.

Groet,

Noel.

1 like

Heb je je horloge inmiddels alweer terug? In keurige conditie hoop ik? Ik wacht met smart op de tweede lichting www’s – ben benieuwd naar jouw ervaringen en indrukken ná de honeymoon-fase!

1 like

Ben ook benieuwd naar die tweede batch. Als het een mooie verbetering is dan schaf ik ook zo’n ding aan. Prettig horloge lijkt me.

1 like

Het horloge heb ik alweer weken terug nu.

De reparatie is goed gegaan. Geen stofjes op de wijzerplaat of andere mankementen.

Ik ben er nog steeds happy mee. :+1:

2 likes

Ik zag op hun Instagram dat er in ieder geval een California-wijzerplaat zal komen…

Er werd later nóg een teaser geplaatst, maar daar haal ik niet veel nieuws uit.

1 like