Al veel over gelezen hier, voor de tweede keer hetzelfde horloge kopen. Ik vond het in eerste instantie een idioot gegeven. Waarom zou je nu een horloge dat je verkocht opnieuw kopen?
Helaas tot scha en schande, voor de tweede maal in mijn leven een SKX013, de kleinere diameter-broer van de SKX007, aangeschaft via een forumlid.
Ik had eigenlijk redelijk snel spijt van de verkoop van bovengenoemd horloge, maar er kwam vanalles tussen. Deze moest er opnieuw komen, maar dan op de standaard jubilee, die ik de eerste maal niet in het pakket had. Nu dus wel.
In blije verwachting dus, ben benieuwd!
SKXjes zijn altijd leuk, ook al zetten sommige onverlaten ze op staal. Hee, als je 'm al eerder hebt gehad, heb je ook andere Seiko duikers gehad, en kun je iets zeggen over hoe hij draagt?
Ik ben altijd bang geweest dat ie topzwaar zou worden vanwege de ratio dikte versus breedte.
Draagt lekker hoor, no worries.
Heb de mijne inmiddels verkocht, maar het is voor mij de enige Seiko die ik leuk vind en de kleinere kast is totaal geen nadeel, ik vind hem daardoor veel subtieler dan zijn grotere broers.
Mooi zo op die band ! Ik zit nog steeds in dubio over de grote broer maar gezien het feit dat je tot 2de maal tot aanschaf bent overgegaan maakt dat ik er ondertussen ook maar eens moet geloven
Ja, maar is al weer een tijdje geleden.
De eerste keer vond ik de dikte wel meevallen. Maar had deze vorige keer enkel op rubber en leer.
Ben benieuwd naar de nieuwe indrukken en 'm volledig op staal te zien/dragen. Ik ben intussen ook al meer gecharmeerd door kleinere horloges dan een paar jaar geleden.
Ik vond 'm de eerste maal te klein, zo’n 2,5 jaar geleden. Intussen is mijn smaak wat bijgesteld naar kleinere horloges toe. Nu vind ik deze met z’n ongeveer 38mm ideaal. En zo blijven we bezig