Info nodig twee typen horloges

Kan ik waarderen, alleen ik zocht het verschil tussen kwaliteit van alle genoemden, “helemaal ruk” scheert alles over één kam terwijl ik het verschil zocht.

U weet dat ik niet veel keus heb qua natuursteen in horloge met budget 350 - 500 dus ik zoek naar hetgeen wat dan over uit die regio dan toch over kwaliteit beschikt wat enigszins aan de prijs voldoet.

Twee bovengenoemde:

Kwaliteit staal, 316L, ik zie het ook in horloges van duurdere klasse dus hoe slecht is dit?
Quartz dialer is het heel erg slecht en zo ja, vervangbaar?
Glaswerk ernstig slecht? Zie dit type glas ook in duurdere klassen voorkomen

Verder ben ik absoluut niet bereid voor het merk alleen meer te betalen, ik ben naast Ford en HP namelijk niet merkgebonden.

Nogmaals: andere horloges met natuursteen blijven welkom als suggestie 350 - 500.

De Vincero blijft de mooiste voor de eurootjes die hij kost.
Specs zijn oke, saffier, 100m.waterresistant ,goed staal, Miyota quartz wat betrouwbaar is.
Alleen het PVD is een beetje een nadeel .
Voor dat geld helemaal niet verkeerd, niet voor mij maar dat heeft voor jou geen belang.
Als het niks blijkt te zijn is de aderlating ook niet zo groot geweest.

groetjes Lenno

p.s. Akribos is belachelijk duur, niet doen dus.

1 like

Misschien maken mogelijke krassen door PVD het horloge juist nog wat mooier. Zo niet: kan ik deze later nog coaten, of zoiets absoluut niet mogelijk?

Er worden nauwelijks tech specs gegeven.
Bijv. case: alloy, kan van alles zijn.
Het soort uurwerk wordt niet vermeld even als de water resistance
en het soort glas.
Ook is niet duidelijk of het hier een geschroefde of een geperste case back
betreft.
Dit geeft toch allemaal wel te denken.
Ik vind hem er best leuk uitzien maar de prijs is ongetwijfeld te hoog
voor wat je krijgt.

Mijn Vincero komt vandaag binnen. Ik ben benieuwd hoe die gaat worden. Mocht het na een jaar oid tegen gaan vallen laat ik de tegenvallende onderdelen desnoods vervangen.

Ik heb veel aan jullie inzicht en expertise dus daar wil ik wel voor danken! (y)

3 likes

Okiedo!
Plaats een foto of wrist shot.

Dat is makkelijk te doen met een klik op het zevende symbooltje in de balk
boven het reactie scherm.

Deze is in ieder geval binnen. Ik ga met de volle 100% zekerheid ook voor de Holzkern Stanley Park

3 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Beste MwBakker,
Dit exacte horloge zoek ik ook (Vincero marble). Het is echter zo dat die collectie geschrapt is. Als je het horloge wilt verkopen aan me; laat het weten. Ben zeer geïnteresseerd :slight_smile:.