Informatie over Enicar/laat je Enicar zien

Het telnummer is niet juist.

Moet 0315 324026 zijn
Excuus

1 like

NOS sherpa’s, wow… Welke modellen? :scream:

1 like

Als ik het wel heb dan heeft hij nog enkele dress Sherpa’s. Ik heb daar ook een mooie gekocht, jaren geleden maar sindsdien zijn de prijzen wel behoorlijk omhoog gegaan. Bijna niet meer interessant.

Die dress sherpa’s vallen wel mee toch? Als hij sport sherpa’s had of sherpa graphs had gehad had hij leuk kunnen verdienen.

1 like

Dat is die Koekoeksklokkenverkoper toch?

1 like

Onder andere ja. Ook voor brillen kun je terecht.

Die vraag kan alleen beantwoord worden door @koekoek

2 likes

6 likes

Net of je een tijdmachine instapt, als je daar binnenkomt. Geweldig gewoon.

2 likes

Deze NOS gister terug van de service, prachtig al zeg ik het zelf :smile:

9 likes

Ik weet niet wat ik zie.

Geweldig!

Jahaa, dat is hem echt. :laughing:

Woon je hiero ook in de buurto of zo?

Kijk nog maar eens goed dan. Het bestaat nog echt😎

Nee, na een tip van een HF lid heb ik er een dagje voor uitgetrokken :red_car:

1 like

Vraagje van mijn kant aan de Enicar kenners hier. Werden deze klokken wel eens ‘nagemaakt’. Het lijkt me niet maar dacht gooi er weer eens een vraagje in hier. Het lijkt me niet echt lonen een replica te maken van een dergelijk horloge. Nou zou dat met de huidge prijzen een stuk interessanter worden haha. Maar vraag is dus, is er iemand wel eens een replica tegen gekomen?

Misschien eerder een slecht bij elkaar geraapt exemplaar :unamused:

1 like

Ja! Er zijn helaas heel veel india etc made frankenwatches met een fantasie dial te koop…

2 likes

Maar scharen we die dan onder ‘namaak’ or onder slecht bij elkaar geraapt en idd dus Frankenwatches?!

Naar mijn mening ver van wegblijven, de niet originele en vaak lelijke india wp met fantasie kleurtjes zou ik niet kopen… Namaak dus imho.

@teunan87 Ik ben op zoek naar een originele kroon voor mijn Enicar, misschien kan jij mij helpen? Bijgaan de foto’s: