Dit lijkt een hoge prijs maar is eigenlijk vrij gangbaar. Gezien de staat is dit gewoon realistisch. Ik weet niet precies hoe hard dit prijzen voor dit soort vintage nog stijgen, ik dacht dat het wel wat minder hard gaat de laatste tijd, maar dan nog.
Blijft ie tof!!
Ja het is misschien wel een ok prijs ofzo, en run is wel afgekoeld kwa prijzen maar is dat door corona? Mij gaat het meer om heb ik een tof horloge, heb de sherpagraph ook voor nette prijs gekocht, niet over de top ofzo, want soms flipperen je oren bij het horen van de prijzen! Zowat alle valjoux 72 uurwerken hebben die vlucht gemaakt zo lijkt het!
Ik heb dezelfde maar dan een jaar eerder. Andere secondewijzer en iets andere wijzerplaat.
Gisteren kreeg ik deze binnen. Kast is flink gepolijst ( ref is bijna niet meer te lezen op de caseback) maar voor 100 dollar prima.
Wijzerplaat heeft wat viezigheid. Geen idee of dat schoon te maken is. Hele mooie sunburst.
Dingen die jullie opvallen? Puur ter leeringh ende vermaeck.
Zag hem staan, was verleidelijk… Blij dat hij op het forum is
Om een of andere reden zonder invoerkosten uit de usa
Extra
Ariste Racine had naast Enicar nog een aantal andere merken, waaronder Alprosa.
In deze tikt uiteraard dan ook een Enicar uurwerkje.
Mwa een aantal het was een hele rits merken die hij had, maar zitten zeker leuke bij ook
Deze is toch ook wel prettig
Mooi model inderdaad, polerouter model, en die lugs
Prachtige hommage watch