Informatie over Enicar/laat je Enicar zien

en men vraagt er zo 300 euros of meer voor als je het wel kunt vinden :grimacing:

Ik had een divette met zo’n ring, die ring raak je vlot kwijt als je niet uitkijkt.

1 like

Heb ik wel, maar voor mk4, en die is eerder wat oranjig. Heb er al vaak online gezien in 150-200 euro range - meestal aftermarket en/of verkeerde pointer vorm. Komt wel een keer, geen haast :sunglasses:

1 like

Beweegt die alu ring de gmt bezel?

Nee dat dacht ik niet. De aluminium pointer kun je draaien en op een regio zetten.

1 like

10 likes

8 likes

10 likes

Ik schop dit draadje weer omhoog…

10 likes

Dit is mijn enige Enicar op dit moment. Ik draag m zelden. Ter gelegenheid van dit topic maar weer eens om de pols.

9 likes

Onlangs deze fantastische Sherpa Graph aan de haak kunnen slaan :star_struck:
Helaas nog geen tijd gehad om er een mooi verhaal over te schrijven… hoop die die tijd wel spoedig te vinden :wink:

23 likes

Donders, die mag inderdaad wel een eigen topic hebben - gefeliciteerd! :muscle:

1 like

Supergaaf. :ok_hand:

1 like

Ja thanks! @floris heeft eenzelfde en wel al eens hier een mooi verhaal van op papier gezet… dit is z’n broertje die minstens zo mooi is… zelfs de originele tropic waar hij op kwam is nog ongedragen…

Wat foto’s van de verkoper die er ook het Enicar boek had liggen… die moet ik ook maar gaan bestellen! :grin:

10 likes

Prachtige aanwinst, die verdient zeker een apart topic want dit zie je niet iedere dag!

2 likes

barnfind lichte versie uit 1966 zegt dag aan zijn broertje

17 likes

Fraai hoor :star_struck:

Deze mag er ook wezen :ok_hand:

1 like

Heel fraai!

Mooi merk, mooie vondsten!

1 like

Prachthorloge !!

1 like