Och, ondanks zijn hoge leeftijd toch triest. Hoop kennis gaat zo verloren
Wat jammer om te horen, ondanks zijn leeftijd. Ben er indertijd diverse keren geweest. Buitengewoon vriendelijke man en werkelijk bijzonder hoe zijn winkel zich in de loop der tijd had ontpopt tot een soort tijdmachine. Hopelijk vind de inboedel een goede bestemming.
Hi Haaky!
Ik lees je bericht over een Enicar Sherpa Date 600. Ik heb niet het specifieke horloge maar wel een identieke!
Mocht je contact op willen nemen, laat het me weten:)!
Bedankt voor je reactie. Ik zag toevallig ook de advertentie voorbij komen op MP.
Mijn zoektocht naar het specifieke horloge blijft doorgaan. Ik zou hem nog steeds graag terug willen, dus als iemand hem heeft of weet wie hem heeft dan hoor ik het graag!
Iemand van de enicar liefhebbers hier dit ooit wel eens gezien?
Originele of eigen browsels? In idd interessant
Ik heb die “rocket hand” wel vaker gezien. De kastvorm dan weer niet, maar dat hoeft niets te zeggen. Als er een merk is waarbij er veel variaties zijn dan is het Enicar wel.
Het is wel een merk waarvan heel veel Frankensteins bestaan, ook omdat gigantisch veel onderdelen uitwisselbaar waren.
Mocht je hier serieus in geïnteresseerd zijn, doe dan even heel goed onderzoek
Volgens mij is deze combinatie van wijzers niet origineel. Die raket secondenwijzer komt inderdaad vaker voor maar niet bij Enicar voor zover ik kan nagaan. De kast en plaat zijn wel origineel, band niet (logisch). Het valt ook op dat de uren en minutenwijzers aangetast zijn terwijl de secondenwijzer dat niet is. Onderstaand voorbeeld is wel helemaal origineel.
Volgens mij hebben we alledrie nagelaten om de beschrijving te lezen, want daar staat het gewoon in
Custom Rocket Second Hand
,
Wel leuk gevonden twist…past bij het logo zegt maar
Net een Enicar Sherpa Guide in het wild gezien. Wow wat een super gaaf horloge is dat zeg!
Nee heb genoeg horloges en ben het aantal aan het afbouwen. Maar fotos doen dit model geen recht kan ik je zeggen, wow.
Deze maar dan met de zilveren wijzerplaat maar wel de rode finish vlag gmt hand.
Dat zijn echt hele coole horloges inderdaad.
Erg gaaf, maar ook jammer dat je alu ring met pointer mist. Daar valt bijna niet aan te komen