Informatie over Enicar/laat je Enicar zien

Hele mooie Enicar’s! is dat blauwe rubber op de Sherpa D een vintage band?

Ik zoek ook nog een passende rubberen band voor de mijne.

2 likes

3D printen :slight_smile:

2 likes

goed idee!
Eens kijken wie dat voor me kan doen :+1:

Kun je zelf laten doen op verschillende plekken. Als je heel even wacht met bestellen zal ik straks even kijken of ik er nog een heb liggen voor je :+1:

4 likes

Hartstikke bedankt!
Wat een prettig forum is dit toch ook haha. Maakt mijn dag goed.

Kan ik binnenkort starten aan het servicen/opknappen van mijn sherpa :+1:

1 like

Bedankt! Dit is een originele vintage Tropic band. Perfect matchende kleur blauw. Die jij daar hebt is ook een hele mooie.

2 likes

Even voor de zekerheid, het is zo’n “scalloped” achterkant van een super compressor, net als op een Jet? Net als deze:

2 likes

Ben even bij de vriendin dus de foto van de verkoper :+1:

714C2156-70DA-4373-BBDC-B42220F08A28

Diameter ongeveer 36.5?

2 likes

Hee, wat voor Tropic heb je daar aan zitten?

1 like

Zelfde als bij Bulang, alleen dan met een niet B&S buckle :slight_smile:

Fijn ding wel :ok_hand:

1 like

Net even gekeken maar het korte stuk lijkt me te lang helaas.

Dank ook voor de tip! Als ik er nog iemand gelukkig mee kan maken, kan ik er ook wel een paar in PA12 nylon op een professionele machine op mijn werk laten printen. Dan zouden de toleranties nog wat beter moeten zijn dan met filament.

3 likes

8 likes

Excuses. Je bericht helemaal gemist.
Deksel is van kant tot kant 30mm

2 likes

Geen probleem, ik ga het vanavond nameten. Als het hetzelfde is heb ik er nog een liggen :+1:

2 likes

Zou geweldig zijn :grin:.
Even nog een uitgebreide cousins bestelling met olie, schoonmaakmiddel, deksels voor de elma etc. en ik kan aan de slag :smirk:

Oei mooi deze :ok_hand:

Dank je.

Ik heb net via Instagram vernomen dat mister enicar Willie is overleden afgelopen december, meneer Hofmeijer was naast een groot fan van enicar en Nederlands bekendste juwelier/promotor van dit merk, ook nog eens een hartelijke eerlijke man.

6 likes