Hij blijft toch erg mooi!
Zeker
Blijven mooi
Voor de gein; iemand enig idee of en wat voor een doos & papieren hier bij horen?
Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat je zo veel geluk moet hebben er 1 te kunnen bemachtigen, ik had er graag 1 voor mijn graph
Ben alleen dat de prijzen van een Enicar doos vreselijk hoog is
Daar is nauwelijks meer achter te komen denk ik. Een van de weinigen die dat weet is de schrijver van dat grote Enicar boek: a journey through time.
Prachtig horloge🤩
Er staat een hele collectie vintage Enicar dozen op eBay, vanaf 100 tot 275 euro - maar zit voor die prijs waarschijnlijk geen eentje voor een graph of diver tussen
Ja ik heb het nog geprobeerd om wat los te krijgen hier en daar, maar niet te doen
Gaaf zeg!
Mooie plaat!
Ik blijf het soms moeilijk vinden om ze te dateren, als je het mij nu zou vragen dan zie ik een typische jaren 70 dial, maar de kast is een jaren 60 epsa.
Het kan natuurlijk een model zijn dat er precies tussen is gevallen, soort transitie model zeg maar en hij helemaal kloppend is.
Vind hem ook tof ook!
Ik ga niet zomaar roepen, maar dit lijkt dan weer ouder, die wijzerplaat is zeker jaren 70, die kast ja ik ben geen expert maar die moet bijna wel ouder zijn.
Is er iemand binnen de Enicar/Vintage community die mij kan helpen met het vinden van dit specifieke horloge?
Ik hoop nog steeds in contact te komen met de nieuwe eigenaar.
Ik ben niet gauw jaloers maar…
Sorry . Heeft me jaren gekost om vooral die Jet te vinden in goede staat.
Iemand hier een idee hoe ik aan een caseback opener kom voor een enicar sherpa super compressor kast?