Informatie over rolex

mijn excuses maar ben nu pas weer thuis. ik vind gezien de reacties hier u bod aan de lage kant, sorry

@Jurk hij doet het weer :joy::joy::joy:

6 likes

@HanDavinci , ouwe lowballer. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Is het tijd voor
tenor

6 likes

ik zie/lees dat mijn vraag een heel leven is gaan leiden:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:
ik heb de horloge niet gejat of iets dergelijk, ik heb het gekregen maar, is gwn niet mijn ding…
ik weet dus echt niet hoeveel ik ervoor kan krijgen, de ene zegt 1000, de ander 5000.
ik wil gwn weten wat een schappelijk/reel prijs is…

3500 a 4000. Voor 5000 op Marktplaats gaat t em niet worden.

2 likes

Dit is vaak wel een herkenbaar dingetje bij dit soort topics. :joy:

Hoort bij de MO.

thanks, dan pas ik het aan :smile:

ik heb trouwens deze ook, misschien iemand die ze als pakket wil?:yum:

Dat is een replica.

4 likes

Ik ben wel benieuwd naar een wristshot.
Foto’tje van betreffende horloges om de pols.

Mwa… is het randje. Hij noemde geen bedrag.
@TheWornWatch hoeveel dagen gaat het al goed?

1 like

En hoe ben u zo zeker daarvan?

anders doe je zelf wat onderzoek. het is niet een of ander zeldzaam horloge waarvan je niet achter de waarde kan komen.
daarnaast heb je hem voor 5000 euro op marktplaats staan met daarbij, zie prijs indicatie op internet (NB!)

1 like

Sinds maandag haha dus ben al eindje op weg :joy:

2 likes

Maarreuh @xmartcalvin dit forum is ook een sociaal gebeuren en dol op verhalen! Vertel eens erfenis, van wie, zit er een leuk verhaal aan vast?

En wat wil je met het horloge, verkopen voor zo veel
mogelijk geld op marktplaats met de risico’s die daaraan vastzitten?

Snel en makkelijk aan een handelaar verkopen.

Of voor een marktconforme prijs hier aan een achterhaalbaar betrouwbaar forumlid?

Of houden?

Overigens is dit two-tone horloge een behoorlijk gedrocht IMHO en kan me goed voorstellen dat je graag iets smaakvollers wilt. Bijvoorbeeld een Datejust in staal of volgoud.

ik kan denk ik maar een aantal foto’s per dag uploaden?

uhmm niet bepaald, van mijn stiefvader gekregen, maar had niet echt een band mee, ik denk dat ik ze kreeg meer uit, idk, spijt? wel vele jaren kut tijd door gehad…

eerlijk gezegd, dacht ik, ik zet maar een getal en dan zie ik wel, maar had natuurlijk op MP gekeken en was een gemiddeld prijs, en zeker niet onder de 2000…

ik had het eerst voor 3000, maar toen zei iemand tegen mij (op marktplaats zelf), dat ik misschien iets meer voor kon vragen, omdat de band zeldzaam zou zijn, hij stuurde mij ook een eBay link en indo, was alleen de horloge band iets van 1500 dollar.

ik vind de horloge niet zo mooi (sorry voor de liefhebbers), is gwn niet mijn stijl (zo een airking vind ik wel heel mooi), dus deze houden is geen optie

3 likes

Groot gelijk!

Liefhebbers met wansmaak :wink:

Anyway als je een beetje actief hier wordt op het forum met posten, reageren etc (en genoemd worden @xmartcalvin) dan kun je ook in het verkoopgedeelte.

En ik kan me ook voorstellen dat er leden zijn die je een berichtje sturen al met een voorstel hier.
Je kunt ze hier checken

Good luck selling! En ik hoop dat je een van de forumleden het hier gunt! (Ondanks de wansmaak :wink:)

Je zou kunnen kijken of je hem kunt ruilen hier in het blauwe gedeelte of bij een (vintage) dealer voor een horloge dat je wel mooi vind (met evt cash up/down). :slight_smile:

1 like

two-tone dj’s zijn voor bazen, jonguh

1 like