Informatie over rolex

jaa ik ga het hier zeker volgen, ik heb wel zelf een aantal die ik mooi vind, zal binnenkort een paar foto’s plaatsen

Bovendien zitten er hier op het forum meerdere handelaars die ook inkopen. Daar zou je m dan evt kunnen ruilen voor een air-king, afhankelijk van hoe oud je m wil en of je wil bijbetalen.
Maar de eerste stap naar een eigen Rolex is gezet.

2 likes

Op marktplaats en met zo’n MP account ga je er 5 niet voor pakken, 4 ook niet. Eerder 3, als je geluk hebt wellicht 3.5. Het horloge is ook niet perfect.

prijs is mede jullie input aangepast :wink: ik hoop op die 3,5…:hugs::hugs::hugs:

2 likes

Dat ligt er ook een beetje aan wat je bedoelt met “perfect onderhouden”. Wanneer is de laatste servicebeurt geweest?

1 like

ik heb echt geen idee, stiefvader is inmiddels 2 jaar overleden, dus ik denk zoiets???

Die redenatie slaat echt als kut op dirk

4 likes

hahahahahaha:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: ik weet echt werkelijk niks over, moet het om het jaar? 3 jaar? 5 jaar? als jij mij vertel dat het om de 50 jaar moet, geloof ik het ook:yum:

Er is geen wettelijke verplichting om je horloge te onderhouden.
Als je er geen factuur van een service of iets dergelijks van hebt, is het lastig om te stellen dat het horloge ‘perfect onderhouden’ is natuurlijk.

2 likes

weet u toevallig hoeveel een onderhoud beurt ongeveer kost? want als het om 500 euro gaat en ik kan de horloge voor niet meer dan 3000 dan, kan ik kijken voor andere opties (inruilen of zoiets)

1 like

Je zal de kosten van een servicebeurt er niet uithalen met verkoop. Kosten hangt af van wat er vervangen moet worden qua onderdelen. Van 200 tot 800 euro (bij rolex zelf).

1 like

Nee niet precies.

Ik zou hem zonder servicebeurt verkopen en gewoon weglaten dat ie perfect onderhouden is.
En vermelden dat je niet weet wanneer het horloge voor het laatst een onderhoudsbeurt heeft gehad.

Het is prima om te zeggen: servicegeschiedenis onbekend.

Maar weet niet of je dan je 3500eu gaat krijgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

giphy

12 likes

Gast…

Ik heb ook wat erfstukken, triest maar wel met leuke verhalen!

1 like

Dat is de REDEN dat je hem hebt.

Dat hoeft er niet aan in de weg te staan dat je er leuke, fijne, grappige etc. verhalen en herinneringen bij hebt.

2 likes

Maar goed ook.
Anders heet het stelen.

1 like

Beetje rare reacties mbt erfenissen… Is toch juist mooi als je van een dierbare een horloge krijgt en dat als aandenken kan dienen aan diegene?

1 like

Er zijn zat andere verkrijgende titels.

Maar neem aan dat die op de LTS Zwakstroom/MEAO boekhouden/HBO economie CE niet de revue zijn gepasseerd.

:grin::wink:

2 likes

Lees even wat TS over de overledene zei…

1 like