Informatie over rolex

Nou, sommige forumleden waren ook al een beetje vooringenomen. Omdat ts niet meer reageerde, maar aan het werk was (ofzo). Ik heb hier wel ergere leechers meegemaakt en vind zijn verhaal redelijk oprecht.

5 likes

En dit is nog gratis ook!

Sterker nog, je kunt ook gewoon een gratis drankje krijgen van @xmartcalvin als je hem een tikkie stuurt.

6 likes

Als TS stelt dat de erfenis recent is en ietwat later aangeeft dat betreffende persoon twee jaar geleden het leven heeft heeft gelaten, dan klinkt dat tegenstrijdig.

Maar misschien ben ik te achterdochtig en is mijn visie op tijd gewoon anders.

2 likes

8c8

Geel natuurlijk, dit zijn gewoon wat opstartproblemen en iedereen verdient een tweede kans op een eerste indruk (ehh ok dat klinkt een beetje gek :laughing:)

Fijn zo reageren als je zelf een nep Tag Heuer post en een oud Rolex horloge zonder papieren en geschiedenis probeert te verpatsen voor 5000 euro, je horloge stond al op 13 mei te koop en vanochtend post je in al je ‘onschuld’ een bericht met de vraag hoeveel hij waard is? Kom op man, hoge bomen vangen veel wind. Je maakt het ons wel makkelijk om te reageren (negatief) als je zelf geen open kaart speelt


9 likes

Moet iemand in het eerste bericht al gelijk uit de doeken doen dat de TS vroeger flink wat issues met zijn stiefvader heeft gehad en in die relatie mischien zelfs wel mishandeling (fysiek of geestelijk) plaats heeft gevonden?

En dat die stiefpa hem na overlijden hem een paar klokken heeft nagelaten als zijnde spijt van zijn aangedaane leed?

Ik zou niet eens durven te schrijven wat jij schrijft over hem als ik bovenstaande zou hebben gelezen (heb jij schijnbaar niet)

Ik zou in zijn situatie ook de klokken verpatsen zodat die herinnering weg is en er iets voor mezelf voor scoren ja.

6 likes

Waar haal je vandaan dat die Tag nep is?
Han stelde het ook al maar ik heb nog geen onderbouwing gezien van jullie.

Ik zeg trouwens niet dat hij echt is ,maar bij het uitzoeken kwam ik het model wel tegen


1 like

Het afwikkelen van nalatenschappen kan lang duren.

3 likes

Daar heb je wel een punt. Dan hou ik het op mijn achterdocht en neem ik mijn woorden terug.

1 like

TS/Marktplaats verkoper beschrijft het horloge als perfect onderhouden. Maar als je hier naar vraagt krijg je een bot antwoordt en geen bewijs/facturen.

Wat is er dan perfect onderhouden en hoe en waar?

Lekker vaag allemaal zou bij deze persoon mijn centjes niet uitgeven. :v:t3:

1 like

Als ik een dergelijke relatie met iemand heb gehad zou ik nog geen duppie van hem willen hebben, laat staan een Rolex


Maar goed, lederen is daar anders in en of het verhaal van TS een waar verhaal is of niet, geen idee, daar oordeel ik niet over. Ieder zijn ding en gedachten erover


1 like

Hoezo vaag? Zelfde risico als bij een andere particulier of handelaar!
Vraag 1 : “spreekt de verkoper de waarheid”
Antwoord 1 : “dat weet je nooit” en hee soms is de verkoper oprecht onwetend.

Is er geserviced en door wie en hoe?

Mijn schema:

  1. Bepaal welke horloge je wil
  2. Spaar het geld hiervoor en zorg dat je dit niet nodig hebt voor meer urgente zaken
  3. Zoek het horloge, bekijk de staat, vraag informatie op het forum en laat zeker bij een Rolex een horlogemaker er naar kijken.
  4. Welk gevoel heb je bij de verkoper?
  5. Onderhandel over de prijs.

Op basis hiervan zijn er twee mogelijkheden.

A. Je koopt en geniet jaren van je nieuwe aanwinst
B. je koopt niet en gaat terug naar stap 3

En zo kom je er.

En al helemaal snel met een in honderdduizenden stuks gedurende vele tientallen jaren gemaakt horloge als een Datejust.

Overigens voor iemand met forumnaam @LXRYWATCHES post je weinig foto’s (lees geen) van je ongetwijfeld luxueuze collectie

2 likes

lekker sfeertje in dit topic zeg :sweat_smile:

7 likes

Zelfde risico als bij een andere particulier of handelaar?

Er zijn genoeg andere verkopers/handelaren die wel vriendelijk kunnen reageren en wel een onderhoudshistorie aan kunnen tonen!

Wellicht zelfs van leden hier op het forum en dat voor het zelfde bedrag/goedkoper.

En wat heeft mijn gebruikersnaam met deze topic te maken?

Wat betreft mijn collectie, ben nog niet zo lang lid hier. Zal in de toekomst wel wat foto’s plaatsen of ben ik daar al te laat voor Mr BIG SHOT?

2 likes

beetje sensatie hoort erbij he

1 like

Gaat weer lekker inderdaad, dacht maar weer eens een topic te lezen met Rolex in de titel.
Is toch wel weer gelukt en gelijk weer ook weer even genoeg. :grinning:

Miste enkel wel een @Jurk

4 likes

Wow, wanneer je na een paar uur een topic weer opent en dit tegenkomt, love it here :joy:

5 likes

Je hoeft in ieder geval geen boek meer te lezen nadat je dit topic hebt gelezen.

1 like

Haha
 dit topic is mij zeker niet ontgaan.
Maar zoals bij veel van dit soort topics is deze ook morgen verdwenen.
Bijna zonde om er iets voor te maken :wink:

4 likes