Informatie over rolex

Dit is een Rolex topic. Kunnen we het weer gewoon over geld hebben?

Dank.

21 likes

Daar mag ik niet over praten :sob:

3 likes

Heh jammer zit alweer aan het einde :sob::sob::sob:

2 likes

Ik vind het wanneer ik het oneens ben met het geboden bedrag ook altijd leuk om afspraken te maken met mensen en die niet na te komen. Dat is op de korte termijn ook veel makkelijker dan er serieus op ingaan en gek genoeg zelfs makkelijker dan de bieding negeren. Plus, een nieuw Marktplaatsprofiel is zo gemaakt, dus ik hoef niet echt over de consequenties na te denken. :+1:

5 likes

Jazeker, als je even gelezen had is het kopen van een horloge iets simpels en terug te brengen tot:

Nou, nou, nou


Wel de prententieuze naam in caps “LXRYWATCHES” kiezen en commentaar leveren.

Een mooie Orient Bambino hebben (goede value for money keuze, hulde!) maar niet even een fotootje posten.

Ik had van een medejurist meer inlevingsvermogen en scherpte verwacht.

1 like

ik hoed hier geen open kaart te spelen met niemand, wie denk je dat je bent, de civd of zo?

1 like

Niks moet, maar is wel handig als je een Rolex probeert te verkopen.

Denk dat hier genoeg leden waren die hem wel over hadden willen nemen en dit nu niet meer zien zitten.

1 like

Dan niet weet je, anderzijds is het zo, sinds ik mijn vraag hier hebt gesteld, krijg ik een heleboel reacties op MP (ongetwijfeld leden van hier), die zeebeer specifiek naar de onderhoud geschiedenis vragen, en na het vertellen van “nee sorry, onbekend”, gelijk een bod van 2000 doen. Dat vind ik dan achterbaks, hier van alles roepen, en aan de andere kant wel een “goed deal” proberen te sluiten.
Ik wilde echt gwn oprecht weten wat ik er voor kon krijgen, in de staat dat de horloge op het moment is, thats all, maar sommige hier gaan echt voor psycholoog willen spelen of voor mentalist:joy:
Als je het niet vertrouw, dan kom je zelf bij mij thuis controleren of bekijken, ik ga niet bij een bank of hotel afspreken, maar gwn open kaart

2 likes

Dat is ook gewoon niet netjes, ben ik met je eens.

Hoop dat het lukt om te verkopen voor een bedrag waar jij blij mee bent. In ieder geval mooi horloge dus er is echt wel iemand die deze graag wilt hebben.

2 likes

Wat is een zeebeer?

3 likes

Wat zou je zelf denken dat een zeebeer is?

1 like

het moest zeer zijn sorry

1 like

ja thanks, nogmaals als ze weg zijn is ok, zo niet? gaan ze weer in een doos achter een bureau:joy:
is altijd lekker een paar extra centen voor sneakers, maar is ook niet zo dat ik “corona-crisis” ervaar

Da’s niet achterbaks, je mag bieden wat je wilt, jij mag weigeren wat je wilt.
Het beste met een glimlach en denk er dan het jouwe van.

Mensen die persoonlijk beledigd raken door een bod op hun klokkie, huis, auto, whatever


Zijn rijp voor de psychiater bij zoveel lichtgeraaktheid over een voorwerp.

1 like

Leuk verhaal van toen ik mijn Oyster Perpetual op Marktplaats had staan.

Vraagprijs 4k, krijg ik een bod van 3400 van een meneer.
Keurige communicatie en ik netjes gereageerd dat 3400 helaas niet voldoende is maar dat ik hem voor 3800 wel wil verkopen.

Zijn reactie: gierige teringlijer.

Love Marktplaats.

22 likes

Een gebronsde surferboy uit Zandvoort met een voorkeur voor stalen klatsers?

3 likes

Speciaal voor jou @bidle

28 likes

Ah.
Dat verklaart een hoop BG.
Een jurist


:joy:

10 likes

Oh man


wat bezielt iemand?