Informatie over rolex

@Jurk praat Lucas hier over geld?

2 likes

ben ik met je eens, en dat is wat ik ook doe, of met een nee reageren of simpelweg negeren (en dat zijn dus de mensen die meestal een slecht review achterlaten, kom op, spaar gwn verder en huil niet)
maar wat ik er mee bedoel is (en ik kan printscreens maken van de reacties op de advertentie ) dat opeens een hele boel “mensen” (lees mede-forum-leden), hier heel nonchalant doen, en vervolgens op een ander site een goed deal proberen te pakken, met informatie die ook hier is (in een soort van vertrouwen) gedeeld.

1 like

FTFY :+1:

3 likes

Is ie al verkocht @xmartcalvin

Ik snap de compensatiedrang wel.
Hard gestudeerd. Maar dan nét geen advocaat zijn maar het hulpje van…
Maar goed. Die mensen moeten er ook zijn.

6 likes

hahahaha nee ik lag gwn te slapen, en wordt wakker met een bom aan reacties, ik ga zo alle mensen die op MP hebben gereageerd een bericht sturen

:joy: :rofl:

Haha…

@TheWornWatch
“Niet goed, is… OPNIEUW!!!”

3 likes

Ja vind ik ook, Kijk maar naar die arme BOAs…vreselijk lijkt me het, 1 jaar lang echt hard studeren en je krijgt alleen maar klappen:zipper_mouth_face:

2 likes

@xmartcalvin je hebt hier op het forum gewoon een verkeerde start gemaakt.

Kleine tip: Schrijf een leuk ‘even voorstellen’ topic over jezelf. Vertel wat jouw affiniteit met horloges is, tot welke merken jij je aangetrokken voelt, welk horloge jij je zou willen kopen van jouw centen als je de dd verkocht hebt etc.
Op een dergelijke wijze heb je ook niet gelijk de schijn tegen zodra je begint over waardes van horloges.

1 like

image

Flying high in April. Shot down in May :joy:

6 likes

Ik heb er vertrouwen in dat het hem een keer gaat lukken. Die tekening komt er.

2 likes

Helemaal goed! :+1:t2:

1 like

Dit is dus BS!

Je kan pas na een paar reacties een review geven. En mensen zullen dan echt niet zeggen dat je niet komt opdagen denk ik.

2 likes

Ik vind het wel een mooi horloge.
Goud/staal is wel mijn ding.
Als je nog wat foto’s kunt plaatsen hier, zou dat plezierig zijn.

Misschien een met een tijd van 15:15 uur en een datum van 21?
Misschien ook even een foto van wat meer afstand om de doos te zien?

Als dat lukt, dan denk ik dat ik wel € 3000,- zou willen betalen.
Uiteraard moet het horloge wel op echtheid gecontroleerd worden.

2 likes

:joy:

Goed dat we allemaal ff opletten. We doen het ook voor hem.

Geeft zo’n topic toch wat kleur hè! :wink:

1 like

Het is hier net GTST…:grin:

1 like

Zekers, durf nu ook vaker op een topic titel te klikken met Rolex erin.
Als het echt moet branden we het gewoon plat. :relieved:

1 like

Ik zal maar niet reageren op je taalfauten omdat ik inschat dat je jong bent en nog veel moet leren. Dat is ook duidelijk te merken aan je reacties op dit forum en je gedrag. Verkeerde start? Ik hoop het…maar dan is het vanaf nu wel open kaart spelen. We zitten op HF dat is een berg expertise en ervaring bij elkaar, die maak je niks wijs. Gemiddelde leeftijd is ook 40+ schat ik in dus zij vallen ook over gebrek aan taalvaardigheid en ontbreken van interpucties.

De CIVD ken ik niet, wellicht kom jij vaker in aanraking met onbekende instanties. Dat heeft er ook niks mee te maken. Jij stelt een vraag over een horloge en wij constateren een ietwat vreemde gang van zaken met een erfenis, MP en een apart verhaal. Hier krijg jij natuurlijk vragen over. Als je deze niet kan en wil beantwoorden is HF geen plek voor jou helaas.

20 likes